خاموشی دامن بنفشه را گرفت

به گزارش خیمه نیوز، مهدی قدیانی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به قطع برق کتابفروشی بنفشه بیان کرد: از چند روز گذشته برق 3 فاز 250 آمپر فروشگاه و ساختمان اطراف مشکلاتی اساسی داشته و پیاده رو جلوی فروشگاه نیز حفاری شده است، در این شرایط عملا دیگر فروشگاه قابل استفاده نیست.

خاموشی دامن بنفشه را گرفت

وی با بیان اینکه این مساله به علت کابل ضعیف و قدیمی و تعداد زیاد مصرف نمایندگان کابل اصلی اداره برق است، ادامه داد: از روز گذشته نیژ کارشناسان فنی اداره برق منطقه برای تعمیرات کابل های برق عملیاتی فنی بر روی کابل های برق کتابفروشی انجام دادند و یک برق موقت به بنفشه دادند. این برق موقت فقط 50 درصد فضای کتابفروشی را تامین می کرد و آسانسورها و سیستم تهویه قطع بود، اما همین برق هم از صبح امروز قطع شده است.

قدیانی با بیان اینکه به علت گرمای هوا و قطع برق امکان فعالیت برای همکاران ما فراهم نیست، تاکید نمود: به ناچار مجبور به تعطیلی کتابفروشی شدیم که البته با توجه به هزینه های گزاف فروشگاه هر روز تعطیلی، هزینه های سربار برای مجموعه ما به همراه دارد.

وی یادآور شد: امیدوارم مسئولان برق منطقه. کارشناسان آن ها هرچه سریع تر نسبت به برطرف مشکل اقدام و در سرعت بخشیدن و در تعویض کابل اساسی و دائمی مساعدت نمایند.

به گزارش ایبنا؛ کتابفروشی بنفشه مهر ماه سال گذشته در فضایی به وسعت یک هزار و 500 مترمربع و 6طبقه فعالیت خود را به عنوان کتابفروش تخصصی کودک و نوجوان در محدوده خیابان کریمخان زند شروع کرد. بیش از 17 هزار عنوان کتاب کودک و بزرگسال در این کتابفروشی به نمایش گذاشته شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 25 تیر 1402 بروزرسانی: 25 تیر 1402 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1578

به "خاموشی دامن بنفشه را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاموشی دامن بنفشه را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید