جلسه سرنوشت ساز

به گزارش خیمه نیوز، جلسه پنجشنبه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال چه پایانی خواهد داشت؟ این سؤال اول و آخر اهالی فوتبال و ورزش و شاید هم تمام مردم ایران است. حالا موضوع فدراسیون فوتبال (که در محاورات عامه به فدراسیون خوبان عالم مشهور شده) به موضوع اول تبدیل شده و در تاکسی، مترو، اتوبوس، اداره، شرکت، بازار و ... همه درباره این فدراسیون و آینده اش حرف می زنند.

جلسه سرنوشت ساز

اجازه دهید درباره پیش فرض ها حرف بزنیم و اینکه اجازه دهند جلسه پنجشنبه برگزار گردد. این جلسه چه عاقبتی خواهد داشت؟

مهرداد سراجی که با حکم عجیب و سریع کمیته اخلاق محروم شده در جلسه حضور نداشته باشد که در آن صورت فدراسیون فوتبال مسائل خود را چند برابر می نماید چون در بالاترین سطح ممکن به اعتبار فوتبال آسیب زده است بخصوص با آن بیانیه کمیته اخلاق و آن تهدید عجیب در خصوص برخورد عبرت آموز! با این بیانیه متوجه شدیم مدیران فعلی فدراسیون حتی با سؤال پرسیدن رسانه هم عصبانی می شوند.

هیأت رئیسه ثابت کند کمیته اخلاق، تأییدیه مجمع فوتبال ایران و مجوز کنفدراسیون فوتبال آسیا را ندارد و حکمش هم غیر قانونی است و بتواند مجوز حضور سراجی را بگیرد که در آن صورت حکمی که برای یکی دیگر از منتقدان مدیریت عزیزی خادم (علی خطیر) صادر شده خود به خود شکسته خواهد شد.

هیأت رئیسه به عزل موقت رئیس فدراسیون رأی دهد که در آن صورت برای شجاعت این هیأت رئیسه باید ایستاده دست زد. در آن صورت چه مجمع فدراسیون در بهار سال آینده به ابقای رئیس رأی دهد چه ندهد تفاوتی نمی نماید. هیأت رئیسه، وظیفه سازمانی اش را در قبال فوتبال ایران و مردم کشور بدرستی انجام داده است. در آن صورت اعضای مجمع باقی می مانند و وجدانشان.

آرای موافق هیأت رئیسه برای عزل موقت رئیس به حد نصاب نرسد که در آن صورت هم باید برای شجاعت تعدادی از اعضای هیأت رئیسه دست زد چون آنها کاری را کردند که باید.

نتیجه نهایی: همه احتمالات نتیجه جلسه را آنالیز کردیم. هر نتیجه ای که داشته باشد تفاوتی ندارد. این فدراسیون، دیگر فدراسیون نمی گردد. منزلت و اعتبار حقوقی این رئیس دیگر از بین رفته است حتی اگر دوستانش همچنان به نفع رئیس کار نمایند. مهم این است که یکی دو تا از پایه های جایگاه ریاست شکسته شده چون اعضای هیأت رئیسه هم به حرف مردم رسیده اند که باید در برابر تخلف های متعدد رئیس بایستند. نتیجه جلسه پنجشنبه هر چه باشد، رئیس فدراسیون یک بازنده مطلق است.

*روزنامه نگار

منبع: ایران ورزشی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1344

به "جلسه سرنوشت ساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه سرنوشت ساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید