جایی برای برترین ها؛ یک سال زندگی به حساب خبرنگاران

به گزارش خیمه نیوز، خبرنگاران با همکاری برندهای مختلف، کمپین دیگری را با عنوان جایی برای برترین ها از 18 دی تا 22 بهمن 1400 و با حضور 45 برند برگزار می نماید. هدف از این کمپین، همکاری متقابل با کسب وکارهای مختلف به منظور نمایش قابلیت های آن ها و برقراری تعامل بیشتر میان کاربران و مخاطبان مشترک برندها و خبرنگارانست.

جایی برای برترین ها؛ یک سال زندگی به حساب خبرنگاران

کمپین جایی برای برترین ها بزرگ ترین کمپین پارتنرشیپ محیطی و آنلاین ایران از سوی خبرنگاران است که از 18 دی ماه تا 22 بهمن ماه برگزار می گردد و در آن برندهایی با تنوع بالای محصول حضور دارند، برندهایی که همگی در حوزه کسب وکار خود برترین هستند. این کمپین، نمونه ارتقا یافته کمپین برترین ها با هم است که سال 99 با حضور 25 برند برگزار گردید.

در جایی برای برترین ها ده گروه کالایی حضور دارند و تا سقف 70 درصد تخفیف دارند، از محصولات سوپرمارکتی و کالاهای دیجیتال گرفته تا مد و پوشاک، سلامت و زیبایی، خانه و آشپزخانه، فرهنگ و هنر، محصولات بومی و محلی و …

جایزه بزرگ کمپین جایی برای برترین ها

در کمپین جایی برای برترین ها یک قرعه کشی بزرگ به ارزش 720 میلیون تومان نیز برگزار می گردد. برای شرکت در این قرعه کشی لازم است کاربران در بازه زمانی کمپین، سفارش ثبت نمایند و با انجام چند مأموریت، تعداد شانس های خود را برای شرکت در قرعه کشی بالا ببرند. منظور از مأموریت دریافت شانس به صورت خرید از زیر گروه های خبرنگاران، کلیک و ثبت نظربرای کالاهای خریداری شده است.

بعلاوه به ازای هر هفته برگزاری این کمپین، پنج جایزه 50 میلیون تومانی نیز به صورت پنج قرعه کشی هفتگی برای 5 نفر در نظر گرفته شده است.

گفتنی است که مطالعه راهنما و قوانین برای شرکت در این قرعه کشی ها لازم است.

بزرگترین کمپین تبلیغات محیطی ایران

جایی برای برترین ها علاوه بر حضور آنلاین در پلتفرم خبرنگاران با 350 اکران در سطح شهر تهران به صورت بیلبورد، برایت بورد و عرشه پل به عنوان بزرگترین کمپین تبلیغات محیطی ایران نیز شناخته می گردد. در این کمپین با استفاده از داده ها و آمار و ارقام مربوط به هر کدام از برندهای شرکت نماینده کوشش شده است تا اهمیت داده های موجود در پلتفرم خبرنگاران از جمله دیدگاه ها و پرسش و پاسخ های کاربران در یاری به بهبود تجربه خرید و فروش مشتریان و کسب وکارها به تصویر کشیده گردد.

این کمپین، فرصتی برای هم افزایی ظرفیت های آنلاین و آفلاین تبلیغات در ایران است و به افزایش ارتباط کاربران خبرنگاران و مصرف نمایندگان برندهای شرکت نماینده یاری می نماید. خبرنگاران امیدوار است جایی برای برترین ها بتواند تجربه پیروز دیگری در همکاری مشترک کسب وکارها و پلتفرم خبرنگاران باشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1309

به "جایی برای برترین ها؛ یک سال زندگی به حساب خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایی برای برترین ها؛ یک سال زندگی به حساب خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید