توزیع 600 بسته یاری معیشتی طرح یاری مومنانه در اهر

به گزارش خیمه نیوز، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس از توزیع 600 بسته یاری معیشتی طرح یاری مومنانه در آستانه عید نوروز بین نیازمندان شهرستان اهر اطلاع داد.

توزیع 600 بسته یاری معیشتی طرح یاری مومنانه در اهر

سید جلال عطایی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: این بسته های معیشتی با توجه به صندلی راهبری شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان در پیشبرد اهداف شرکت ملی صنایع مس ایران و در جهت ایفای تعهدات اجتماعی شرکت مس در آستانه عید نوروز تهیه و در بین اقشار بی بضاعت شهرستان اهر توزیع شد.

به گزارش خبرنگاران، وی با تاکید بر اهمیت حمایت از خانوارهای آسیب پذیر جامعه، اضافه نمود: شهرستان اهر یکی از امن ترین شهرستان ها به لحاظ وقوع جرم بوده و این امر بیانگر پاکدستی و قناعت قشر محروم این شهرستان است لذا وظیفه ما گام برداشتن در جهت گسترش عدالت اجتماعی و محرومیت زدایی بوده و هر کس در حد توان، دست یاری به سوی اقشار آسیب پذیر جامعه دراز کند.

وی ضمن اشاره به دقت در تحویل بسته های معیشتی به نیازمندان واقعی، گفت: 600 بسته معیشتی این شرکت در قالب یاری مومنانه هر یک شامل اقلام ضروری از جمله یک بسته برنج 10 کیلویی، روغن مایع، رب گوجه فرنگی، پنج عدد ماکارونی و یک بسته چای است.

عطایی با یادآوری لزوم صیانت از سرمایه های اجتماعی شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان، خاطر نشان کرد: بازخوردهای مثبت اجتماعی که با استقرار شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان، از متن جامعه فرهیخته شهرستان اهر دریافت می کنیم، مسئولیت ما را در حفظ و صیانت از این سرمایه اجتماعی دو چندان نموده و ما را در ایفای مطلوب تعهدات اجتماعی شرکت مس، مصمم تر می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 896

به "توزیع 600 بسته یاری معیشتی طرح یاری مومنانه در اهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 600 بسته یاری معیشتی طرح یاری مومنانه در اهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید