تور فرانسه ارزان: توافق رهبران انگلیس و فرانسه برای کاهش تنش در روابط تجاری

به گزارش خیمه نیوز، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، امانوئل ماکرون و بوریس جانسون رهبران فرانسه و انگلیس امروز در حاشیه برگزاری اجلاس سران گروه 20 در رم با یکدیگر دیدار نموده و بر سر کاهش مقدار اختلافات میان دو طرف در مورد مسائل تجاری به توافق رسیدند.

تور فرانسه ارزان: توافق رهبران انگلیس و فرانسه برای کاهش تنش در روابط تجاری

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

بر اساس این گزارش، یک دیپلمات فرانسوی با تأیید این خبر گفت که رهبران دو کشور در جریان ملاقات امروز خود برای کاهش تنش ها و اختلافات ناشی از مساله مربوط به حقوق ماهیگیری در آب های مشترک به توافق رسیدند.

گفته می گردد امانوئل ماکرون در جلسه ملاقات امروز خود با بوریس جانسون خواهان برطرف نقض مقررات مربوط به اعطای مجوز ماهیگیری لازم به فرانسه شده است.

این در حالیست که جانسون نیز در پاسخ اعلام نموده که لندن از اصول مدون در مقررات تجاری میان انگلیس و اتحادیه اروپا در دوران پسا برگزیت پیروی خواهد نمود.

این دیپلمات فرانسوی که نخواست نامش فاش گردد، بعلاوه تاکید نمود: هدف از برگزاری این ملاقات، کوشش برای کاهش تنش ها بود و در حال ایجاد فضای لازم برای تنش زدایی هستیم.

گفتنی است، در ادامه تنش در روابط انگلیس و فرانسه، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس امروز از احتمال کلید زدن طرح مناقشه تجاری با فرانسه در روزهای آینده اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1181

به "تور فرانسه ارزان: توافق رهبران انگلیس و فرانسه برای کاهش تنش در روابط تجاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: توافق رهبران انگلیس و فرانسه برای کاهش تنش در روابط تجاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید