تشکیل کارگروه ویژه پیگیری شکایت ویلموتس به دادگاه عالی ورزش

به گزارش خیمه نیوز، دبیرکل فدراسیون فوتبال از تشکیل کارگروهی ویژه برای پیگیری شکایت این فدراسیون از رای صادره فیفا درباره پرونده مارک ویلموتس به دادگاه عالی ورزش اطلاع داد.

تشکیل کارگروه ویژه پیگیری شکایت ویلموتس به دادگاه عالی ورزش

به گزارش خبرنگاران و سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره فرایند برنامه ریزی های فدراسیون پس از اعلام رأی اولیه فیفا در پفراینده سرمربی سابق تیم ملی گفت: بلافاصله پس از دریافت این رأی توسط وکلای پفراینده، نشستی با حضور سرپرست فدراسیون، اینجانب و تیم وکلا برگزار گردید. در این باره برنامه ریزی برای احقاق حق مسلم فوتبال ایران نسبت به رأی ناعادلانه اجرا شده شروع شده و مراتب آن به طور کامل به اطلاع می رسد.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت پفراینده و به جهت حفظ منافع ملی، تصمیمات مهمی در این باره گرفته شد. بر این اساس و با توجه به این رأی ناعادلانه و حسب هماهنگی های به عمل آمده کارگروه مجربی تشکیل خواهد شد که در آن جمعی از حقوقدان های برجسته کشور در نقشه راه پیگیری شکایت به دادگاه عالی ورزش فدراسیون را همراهی خواهند کرد.

دبیرکل فدراسیون اضافه کرد: این کارشناسان از حوزه معاونت حقوقی ریاست جمهوری، بازرسی کل کشور، کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، وزارت امور خارجه، وزارت ورزش و جوانان و بعضی نهادهای نظارتی دیگر هستند تا در راستای حفظ منافع ملی و حراست از حریم ورزش و فوتبال کشور مقدمات لازم و کافی را جهت ارائه لایحه متقن به دادگاه عالی ورزش در زمانبندی مشخص به عمل آورند.

نبی توضیح داد: فدراسیون فوتبال با همه وجود کوشش می نماید نسبت به احقاق حقوق حقه فوتبال کشور اقدامات قانونی را در این باره انجام دهد. بر این اساس با اجماع ملی و بهره بردن از همه ظرفیت ها نسبت به شکستن این رأی ناعادلانه در مراجع قضایی بین المللی بعدی اقدام می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 488

به "تشکیل کارگروه ویژه پیگیری شکایت ویلموتس به دادگاه عالی ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کارگروه ویژه پیگیری شکایت ویلموتس به دادگاه عالی ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید