بایدن: آمریکا در شرایط اضطراری واقع شده است

به گزارش خیمه نیوز، رئیس جمهور منتخب آمریکا با اعلام اینکه این کشور در شرایط اضطراری قرار گرفته است، اقدام فوری دولت و کنگره را برای مقابله با بحران بیکاری ناشی از همه گیری ویروس کرونا خواهان شد.

بایدن: آمریکا در شرایط اضطراری واقع شده است

رئیس جمهور منتخب آمریکا شرایط کنونی کشورش را به دلیل تشدید همه گیری کرونا و تبعات منفی آن اضطراری توصیف کرد.

جو بایدن در پیامی توئیتری به تشریح شرایط اضطراری در آمریکا که از همه گیری کرونا ناشی می گردد، پرداخت و هشدار داد: اگر کنگره و رئیس جمهور ترامپ تا سرانجام دسامبر پیروز به اقدام (در مواجهه با بحران کرونا) نشوند: 12 میلیون آمریکایی مزایایی بیمه بیکاری را از دست می دهند، مرخصی اضطراری آن ها سرانجام می یابد و مهلت قانونی برای اخراج (نیروها) منقضی می گردد.

رئیس جمهور منتخب آمریکا به گواه رسانه های این کشور شرایط کنونی کشورش را اضطراری دانست و تاکید نمود آمریکایی ها اکنون به یاری نیاز دارند.

موسسه سنجش و ارزیابی دانشگاه واشنگتن نیز روز یکشنبه اظهار داشت تا ماه آوریل [بهار آینده] به رغم ساخت واکسن کرونا، شمار جان باختگان کووید-19 در آمریکا به بیش از 500 هزار نفر می رسد. بر اساس تحقیقات این موسسه، با واکسیناسیون گروه های پرخطر احتمالا شمار جان باختگان فقط 20 هزار نفر کاهش یابد.

همه گیری ویروس کرونا بحرانی بی سابقه را در آمریکا رقم زده است که ناکارآمدی دولت فعلی واشنگتن نیز در تشدید آن بی تاثیر نبوده است. آمریکا هم اکنون با 14 میلیون و 983 هزار و 425 نفر مبتلا، در صدر جدول آلوده ترین کشور ها از نظر ابتلا به کرونا قرار گرفته است. همه گیری کرونا تشدید بی سابقه بحران بیکاری را در آمریکا موجب شده است. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 677

به "بایدن: آمریکا در شرایط اضطراری واقع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: آمریکا در شرایط اضطراری واقع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید