جانز هاپکینز: تلفات کرونا در آمریکا از مرز 143 هزار نفر عبور کرد

به گزارش خیمه نیوز، طبق آمار دانشگاه جانز هاپکینز، در 24 ساعت گذشته با مرگ یکهزار و 186 نفر جدید، مجموع قربانیان کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به 143 هزار و 178 نفر رسید.

جانز هاپکینز: تلفات کرونا در آمریکا از مرز 143 هزار نفر عبور کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، طبق جدیدترین آنالیز های دانشگاه جانز هاپکینز، در 24 ساعت گذشته، دستکم یکهزار و 186 مورد جدید به قربانیان کرونا در ایالات متحده آمریکا افزوده شد تا مجموع تلفات این ویروس ناشناخته در این کشور به 143 هزار و 178 نفر افزایش یابد.

این آمار و ارقام نشان می دهد که در بازه زمانی مذکور، 70 هزار و 714 نفر دیگر به جمع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا افزوده شدند تا آمار کلی مبتلایان به کووید-19 در این کشور به سه میلیون و 969 هزار و 786 نفر برسد.

مقایسه جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز با آمار و ارقام یک روز قبل آن نشان می دهد که تعداد قربانیان روزانه این ویروس ناشناخته در آمریکا افزایش داشته است و تعداد مبتلایان به کروناویروس نیز در این کشور همچنان بیش از 70 هزار مورد است.

با اینحال، پایگاه اطلاع رسانی ورلدومیترز، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا را چهار میلیون و 100 هزار و 875 نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور 146 هزار و 183 نفر گزارش نموده است.

شبکه آمریکایی سی ان ان در گزارشی بیان کرد که علیرغم افزایش ناگهانی آمار روزانه مبتلایان به ویروس کرونا و قربانیان این ویروس ناشناخته در ایالات متحده آمریکا، بار دیگر، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) یکسری ادعاهای دروغین، مشکوک و گمراه کننده عنوان کرد تا یک تصویر بیش از حد زیبا از چگونگی تأثیر شیوع کرونا بر آمریکا جلوه دهد.

در این گزارش آمده است که علیرغم تسریع شیوع کرونا در آمریکا، ترامپ مدعی شد: همه اقدامات کارساز بود و همچنان کارساز خواهد بود.

وی در ادعایی عجیب گفت که بچه ها ناقل ویروس کرونا نیستند و این در حالی است که شواهد و آنالیز های کارشناسان بهداشت و درمان نشان می دهد که بچه ها می توانند این ویروس را به دیگران انتقال دهند.

سی ان ان در گزارش خود نوشت، علیرغم آنکه شواهد اولیه نشان می دهد که اعتراضات اخیر در سراسر آمریکا علیه خشونت و تبعیض نژادی پلیس، موجب افزایش آمار روزانه مبتلایان به کرونا نشده است، ترامپ روز گذشته مدعی شد که افزایش اخیر آمار مبتلایان به کرونا در کشورش تاحدودی به اعتراضات علیه نژادپرستی مرتبط می گردد.

طبق آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز تا به امروز 15 میلیون و 177 هزار و 447 نفر از مردم سراسر دنیا به ویروس کرونا آلوده شده اند و از آن میان 622 هزار و 183 نفر نیز جان خود را از دست داده اند و دستکم هشت میلیون و 605 هزار و 487 نفر بهبود یافته اند.

آمریکا همچنان در صدر کشورهای دنیا با بیشترین آمار مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس واقع شده است و بعد از آن برزیل با دو میلیون و 227 هزار و 514 مورد ابتلا و 82 هزار و 771 مورد فوتی و هند با یک میلیون و 193 هزار و 78 مورد ابتلا و 28 هزار و 732 مورد فوتی در رده دوم و سوم کشورهای دنیا با بیشترین تعداد مبتلایان به این ویروس ناشناخته قرار دارند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 445

به "جانز هاپکینز: تلفات کرونا در آمریکا از مرز 143 هزار نفر عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانز هاپکینز: تلفات کرونا در آمریکا از مرز 143 هزار نفر عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید