امیرعبداللهیان: برای توافق خوب و پایدار آماده هستیم

به گزارش خیمه نیوز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای قطری در خصوص مذاکرات وین، با بیان لزوم توجه به منافع ملت ایران و خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران تاکید نمود: جمهوری اسلامی ایران برای تحقق یک توافق خوب، قوی و پایدار آمادگی کامل دارد.

امیرعبداللهیان: برای توافق خوب و پایدار آماده هستیم

به گزارش خبرنگاران، شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر، در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص آخرین تحولات دوجانبه ، منطقه ای و بین المللی و مذاکرات وین به گفتگو و گفتگو پرداخت.

طرفین رایزنی و مشورت مستمر بین دو کشور برای پیگیری فرایند توسعه روابط دوجانبه و بعلاوه گفتگو در خصوص مسائل مورد اهتمام مشترک در عرصه منطقه ای و بین المللی را حائز اهمیت خواندند.

امیرعبداللهیان در این گفتگوی تلفنی در خصوص مذاکرات وین، با بیان لزوم توجه به منافع ملت ایران و خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران تاکید نمود: جمهوری اسلامی ایران برای تحقق یک توافق خوب، قوی و پایدار آمادگی کامل دارد.

وزیر امور خارجه قطر نیز با قدردانی از نقش سازنده ایران در مذاکرات وین، بر لزوم کوشش همه طرفها برای رسیدن به توافق تاکید نمود.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1369

به "امیرعبداللهیان: برای توافق خوب و پایدار آماده هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیرعبداللهیان: برای توافق خوب و پایدار آماده هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید