ارسال نامه های عذرخواهی آمریکایی ها به سفارت روسیه

به گزارش خیمه نیوز، بعد از اینکه جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا همتای روسی خود، ولادیمیر پوتین را قاتل خطاب نموده بود، بعضی آمریکایی ها با فرستادن نامه به سفارت روسیه در واشنگتن، از روسیه عذر خواهی کردند.

ارسال نامه های عذرخواهی آمریکایی ها به سفارت روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، سفارت روسیه در آمریکا امروز شنبه اظهار داشت که پس از اظهارات بایدن علیه پوتین، تعداد زیادی آمریکایی نامه عذرخواهی برای این سفارت ارسال کردند.

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن در این باره گفت: من می خواهم از شهروندان آمریکایی که نامه هایی را برای حمایت از توسعه روابط محبت آمیز بین روسیه و ایالات متحده به سفارت ارسال نموده اند، تشکر و قدردانی کنم.

سفیر روسیه اضافه می نماید که از فهم آمریکایی هایی که متوجه می شوند که تبادل نظر بین دو کشور ما باید بر اساس احترام متقابل و برابری باشد، او را تحت تأثیر قرار داده است. این رویکرد شهروندان آمریکایی نشان می دهد که پتانسیل عادی سازی روابط بین مردم روسیه و آمریکا همچنان وجود دارد.

رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه ای با شبکه ای. بی. سی اعلام نموده بود که ولادیمیر پوتین یک قاتل است و در روز بعد، پوتین با ضرب المثلی روسی که معادل آن کس که می گوید، خودش است، بایدن را خطاب کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 860

به "ارسال نامه های عذرخواهی آمریکایی ها به سفارت روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال نامه های عذرخواهی آمریکایی ها به سفارت روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید