آپدیت 4.0 گنشین ایمپکت نقشه و شخصیت های جدیدی به همراه دارد؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش خیمه نیوز، بازی گنشین ایمپکت (Genshin Impact) توانست موفقیت بسیار خوبی در دنیای گیمینگ پیدا کند. این بازی در ابتدا مورد تمسخر افراد زیادی نهاده شد و با این حال استقبال خوبی از آن شد. به حدی که در حال حاضر گنشین ایمپکت از عناوین بسیار پرطرفدار در دنیای گیمینگ و سبک نقش آفرینی است.

آپدیت 4.0 گنشین ایمپکت نقشه و شخصیت های جدیدی به همراه دارد؛ تریلر آن را ببینید

حال شرکت میهویو (miHoYo) اعلام نموده که به روزرسانی شماره 4.0 را برای این بازی عرضه خواهد نمود. در این به روزرسانی محتوای زیادی به بازی گنشین ایمپکت اضافه شده و قرار است گسترده تر بگردد. در شماره 4.0 ما شاهد اضافه شدن منطقه فنتین (Fontaine) به شهر تایوات (Teyvat) هستیم. فنتین منطقه پنجم تیوات بوده و در آن اسرار بسیار زیادی وجود دارد.

فنتین محل فرهنگ، هنر و تکنولوژی است. در نتیجه گیم پلی بازی با اضافه شدن این منطقه پیشرفت زیادی نموده و قرار است امکانات زیادی به آن اضافه گردد. در کنار این منطقه سه عدد کرکتر تازه هم به بازی اضافه خواهد شد. همینطور اینکه این شهر شلوغ دارای بخش داستانی و مأموریت های مخصوص خود است که آن را مجذوب نماینده نموده است. یکی از نکات جالب این منطقه اضافه شدن بخش آبی و شهر زیر آبی است که کاربران می توانند در آن گشت و گذار نمایند.

جزئیات شهر فنتین

شهر فنتین در شمال شرق بیابان سومرو (Sumeru) قرار گرفته است. این شهر به وسیله فوکالورها (Focalors) اداره می گردد. افرادی که در کار با آب تسلط بسیار زیادی دارند. افراد این شهر به عدالت اعتقاد داشته و تحت تأثیر آن یکی مهم ترین رویدادهای بازی را برگزار می نمایند. نام این رویداد Opera Epiclese است و جایی برای جادو و فعالیت های مختلف است. آخرین بخش از مأموریت آرچن (Archon Quest) نیز در آن جریان دارد.

اطراف فنتین پر از آب است. در نتیجه شما می توانید وارد آب شده و در آن بگردید. این کار برای اولین بار است در بازی گنشین ایمپکت وجود دارد. نکته مهم اینجاست که بازیکنان نباید نگران تمام شدن اکسیژن خود باشند. به علت اینکه یک توانایی خاص به آن ها داده شده که می توانند زیر آب بدون محدودیت دوام بیاورند. در زیر آب نیز موارد مختلف برای افزایش سرعت یا ارتقاء توانایی های مختلف زیر آب وجود دارد.

مبارزه در زیر آب نیز با تکنیک متفاوتی عمل خواهد نمود. نکته جالب اینجاست که این مبارزات نیز قابل ارتقاء بوده و توانایی های مختلفی در آن دخیل است. در کنار همه این موارد غولآخر (Boss) تازهی هم در بخش فنتین وجود دارد. بازیکنان باید کوشش نمایند تا با انجام مأموریت های مختلف به این موجودات رسیده و با آن ها مبارزه نمایند.

غولآخر اول Icewind Suite است. این غولآخر توانایی استفاده از عنصر سرما برای مبارزه استفاده می :ند. بازیکنان باید کوشش نمایند تا با استراتژی آن آشنا شده و برضد آن عمل نمایند. در کنار این غولآخر دو مورد دیگر هم وجود دارند که از عناصر مختلف بازی برای مبارزه استفاده می نمایند. همگی این موارد باعث شدند تا در به روزرسانی شماره 4.0 ما شاهد ارتقاء بسیار زیادی در بازی گنشین ایمپکت باشیم.

کرکترهای تازه بازی گنشین ایمپکت

سه شخصیت تازه به بازی گنشین ایمپکت اضافه شده است. این 3 نفر باهم از یک خانواده بوده و باهم خویشاوند هستند. اولین نفر که مسن ترین هم هست، لینی (Lyney) نام دارد. لینی یک جادوگر بسیار ماهر و یک کرکتر 5 ستاره در شهر فنتین است. همینطور اینکه او یک تیرانداز قدرتمد بوده که توانایی کار با آتش را دارد.

دستیار لینی خواهد کوچکترش به نام لینت (Lynette) است. او به عنوان یک کرکتر 4 ستاره به بازی اضافه خواهد شد. او توانایی شمشیرزنی بسیار خوبی دارد و از طرفی به خواهد خود در مبارزات یاری می نماید. سرعت این کرکتر بسیار بالا است و بدست آوردن آن نیز کار دشواری نیست. لینت یکی از کرکترهای مبارزه تن به تن است که می تواند ترکیب خوبی با لینی داشته باشد.

آخرین شخصیت اضافه شده به بازی گنشین ایمپکت فرمینت (Freminet) است. یک شناگر بسیار حرفه ای که کرکتری 4 ستاره است. او تخصص خاصی در عنصر سرما داشته و توانایی شنا در زیر آب را دارد. همینطور اینکه در مبارزات تن به تن نیز قدرتمند عمل خواهد نمود. هر سه کرکتر در اوایل فصل در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

در کنار همه این موارد بازی از لحاظ تکنیکی هم بهبود زیادی داشته است. به این شکل که حالت نورپردازی محیط، استفاده از سنسور حرکت و سرعت اجرای بیشتر به بازی اضافه شده است. در کنار این موارد شرکت سازنده تمام کوشش خود را نموده تا بازی گنشین ایمپکت از لحاظ گرافیکی نیز بهبود زیادی داشته باشد. بخش گروهی بازی گنشین ایمپکت نیز بهبود بسیار زیادی نسبت به گذشته داشته و حال تجربه تیمی این بازی مشکل چندانی نخواهد داشت.

به روزرسانی شماره 4 بازی گنشین ایمپکت در تاریخ 25 مرداد (16 آگوست) برای کنسول های پلی استیشن 5 و 4 به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد. همینطور اینکه نسخه موبایل این بازی نیز در همان زمان یک به روزرسانی گسترده دریافت خواهند کرد. نسخه سوییچ نیز در آینده این به روزرسانی گسترده را خواهد گرفت.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مرداد 1402 بروزرسانی: 19 مرداد 1402 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1587

به "آپدیت 4.0 گنشین ایمپکت نقشه و شخصیت های جدیدی به همراه دارد؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت 4.0 گنشین ایمپکت نقشه و شخصیت های جدیدی به همراه دارد؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید