بازی شبیه ساز زندگی رایگان فلوتوپیا معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش خیمه نیوز، شرکت نت ایز گیمز (NetEase Games) بازی رایگان شبیه ساز زندگی فلوتوپیا (Floatopia) را برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، نینتندو سوییچ، رایانه های شخصی، اندروید و iOS معرفی نموده است. این بازی در سال 2025 در سراسر دنیا با پشتیبانی از زبان های انگلیسی، ژاپنی و چینی عرضه خواهد شد.

بازی شبیه ساز زندگی رایگان فلوتوپیا معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

در این بازی که به سبک آثاری نظیر Animal Crossing و Stardew Valley است، زندگی را در جزایر شناور مدیریت می کنید؛ جایی که می توانید استراحت کنید، خیال پردازی کنید و روز های خود را با فانتزی و خنده پر کنید. تمام عناصر دوست داشتنی بازی های شبیه ساز زندگی از کشاورزی، ماهیگیری، چوب بری گرفته تا تزئین خانه در این بازی وجود دارد. بعلاوه با به روزرسانی های منظم و محتوای تازه، ماجراجویی های شما همواره تازه و در حال توسعه خواهند بود و تا زمانی که بخواهید کاوش کنید، سفر شما هرگز خاتمه نخواهد یافت.

بازی با یک تریلر سه دقیقه ای رونمایی شده که شخصیتی را نشان می دهد که به طور اتفاقی به مخاطب اطلاع می دهد که دنیا به خاتمه رسیده است. راوی از آن ها دعوت می نماید تا بقیه روز های خود را در بعضی جزایر شناور دوست داشتنی که در بالای بالن های غول پیکر به شکل حیوانات قرار دارند، سپری نمایند. همانطور که گفته شده بازی شباهت زیادی به آثار این سبک دارد اما برخلاف بازی های پیروز این سبک، این بازی دارای نوعی خط داستانی است که حول محور قدرت های فراطبیعی می چرخد و بازیکن را وادار می نماید به کشف حقیقت حول محور دنیا بپردازد.

برای این منظور، بازیکنان از مجموعه ای از دنیا های متنوع با الهام از فرهنگ ها و جغرافیای مختلف تماشا خواهند کرد. در حالی که جزئیات در خصوص سوپرپاورها کم است، NetEase اشاره نموده که بعضی از آن ها برای تغییر آب و هوا در بازی و کشف گیاهان و جانوران تازه استفاده می شوند. جدای از توانایی شکل دادن جزایر به دلخواه، بازیکنان بعلاوه به یک سیستم شخصی سازی شخصیت قوی دسترسی خواهند داشت که به آن ها اجازه می دهد لباس و اکسسوری های خود را تغییر دهند. فلوتوپیا بعلاوه نوعی حالت چندنفره را ارائه می دهد که کاملا اختیاری خواهد بود.

این بازی در سال 2025 عرضه می گردد و به نظر می رسد که یک اثر رایگان است که به وسیله مکانیک gacha کسب عایدی خواهد شد، بنابراین انتظار می رود که شاهد فروشگاهی به خصوص با موضوع لباس و آیتم های ظاهری در بازی باشیم.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 شهریور 1403 بروزرسانی: 9 شهریور 1403 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1629

به "بازی شبیه ساز زندگی رایگان فلوتوپیا معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی شبیه ساز زندگی رایگان فلوتوپیا معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید