کشتی آزاد جام مدوید، فروتن فینالیست شد؛ فیروزپور در گروه بازنده ها

به گزارش خیمه نیوز، مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام الکساندر مدوید امروز (شنبه) در شهر مینسک بلاروس برگزار گردید.

کشتی آزاد جام مدوید، فروتن فینالیست شد؛ فیروزپور در گروه بازنده ها

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در سرانجام مسابقات مقدماتی عباس فروتن در وزن 125 کیلوگرم به ملاقات فینال راه یافت و امیرحسین فیروزپور در وزن 92 کیلوگرم به گروه بازنده ها رسید.

نتایج کشتی گیران کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 92 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در دور اول آرکادزی پاهاسین از بلاروس را با نتیجه 8 بر 2 از پیش رو برداشت. وی در دور دوم مقابل عمرحاجی محمداف از بلاروس با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور حریفش در ملاقات فینال، فیروز پور به گروه بازنده ها رفت.

فیروزپور در این گروه باید مقابل ادلان تاسویف از بلاروس کشتی بگیرد و در صورت پیروزی بر این حریف به ملاقات رده بندی راه خواهد یافت.

عباس فروتن در وزن 125 کیلوگرم، در دور نخست با نتیجه 6 بر صفر الکسی ژورژولیانی از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 13 بر 2 مقابل سولومون ماناشویلی از گرجستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

نماینده کشتی کشورمان عصر امروز در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر ویتالی پیاسنیاک از بلاروس را مغلوب کرد و به ملاقات فینال راه یافت.

رقابت های شانس مجدد، رده بندی و فینال اوزان فوق فردا (یکشنبه) برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1105

به "کشتی آزاد جام مدوید، فروتن فینالیست شد؛ فیروزپور در گروه بازنده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد جام مدوید، فروتن فینالیست شد؛ فیروزپور در گروه بازنده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید