مانیتور 27 اینچی LG UltraGear با رفرش ریت 240 هرتز رونمایی شد

به گزارش خیمه نیوز، LG به تازگی از یک مانیتور گیمینگ 27 اینچی با نام UltraGear رونمایی کرده که از رفرش ریت 240 هرتز برخوردار است و با قیمت 999 دلار در دسترس واقع شده است.

مانیتور 27 اینچی LG UltraGear با رفرش ریت 240 هرتز رونمایی شد

مانیتور تازه LG از نمایشگری 27 اینچی (26.5) بهره می برد و پنلی هم که درون آن بکار گرفته شده از جنس OLED است. همچنین مثل مدل 45 اینچی که چند ماه پیش رونمایی شده بود، این مانیتور هم از رفرش ریت 240 هرتز بهره می برد. اما برخلاف آن مدل، دیگر خبری از نمایشگر منحنی نیست و در مدل تازه شما با یک پنل کاملا تخت طرف هستید.

طبق اطلاعاتی که خود LG در رابطه با این مانیتور گیمینگ منتشر کرده، UltraGear 27GR95QE-B به صورت بومی در وضوح 1440 × 2560 فعالیت می کند و زمان پاسخگویی آن هم تنها 0.03 میلی ثانیه است. همچنین پنل این محصول قادر است 98.5٪ از گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش دهد. این محصول بدون پایه حدودا 5.1 کیلوگرم و با در نظر گرفتن پایه هم 7.4 کیلوگرم وزن دارد.

بنا به دلایلی، LG به اینکه بیشینه روشنایی این نمایشگر چقدر است اشاره ای نکرده یا اطلاعاتی در رابطه با نوع پورت HDMI یا دیسپلی پورت تعبیه شده در آن در اختیار کاربران قرار نداده است. هرچند باید انتظار داشته باشیم تازهترین نوع این فناوری ها در UltraGear 27GR95QE-B بکار گرفته شده باشد. علاوه بر دو پورت یادشده، این مانیتور گیمینگ از پورت HDMI WRR هم پشتیبانی می کند. LG همچنین در جدول مشخصات فنی این محصول به دو پورت USB 3.0 Type-A، جک 3.5 میلی متری هدفون، ورودی صدای اپتیکال و SPDIF هم اشاره کرده است.

علاوه بر این ها، یکی از بهترین قابلیت های این مانیتور این است که هم از فناوری AMD FreeSync Premium و هم از فناوری NVIDIA G-SYNC پشتیبانی می کند تا بدین ترتیب کاربرانی که از کارت گرافیک های این دو شرکت استفاده می کنند بدون اینکه نگران باشند بتوانند بهترین بهره را از مانیتور ببرند. همچنین در این مانیتور حالت های گوناگون گیمینگ هم تعبیه شده تا دست گیمرها برای اعمال تغییرات کاملا باز باشد.

مانیتور UltraGear 27GR95QE-B از یک پایه بسیار منعطف بهره می برد که می توان آن را در زوایا و ارتفاع مختلف تنظیم کرد. این مانیتور با قیمت 999 دلار هم اکنون برای خرید در دسترس قرار گرفته است اما این قیمت فقط برای بازار آمریکا است و باید منتظر ماند و دید LG برای بازارهای آسیا و اروپا چه قیمتی را در نظر می گیرد و اصلا چه زمانی آن را راهی این بازارها خواهد کرد.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 آذر 1401 بروزرسانی: 1 آذر 1401 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1475

به "مانیتور 27 اینچی LG UltraGear با رفرش ریت 240 هرتز رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانیتور 27 اینچی LG UltraGear با رفرش ریت 240 هرتز رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید