چند عکس و توضیحاتی درباره یک خودرو باکیفیت!

به گزارش خیمه نیوز، استون مارتین دی بی 12 مدل 2024 یکی از جدیدترین محصولات معرفی شده به صنعت بین المللی خودرو در کلاس اسپرت است. این خودرو مجذوب کننده که پیش بینی می گردد از پاییز 2023 وارد بازار گردد قیمت پایه ای حدود 250 هزار دلار دارد که آن را جز گران ترین های بازار جهانی نیز قرار می دهد.

چند عکس و توضیحاتی درباره یک خودرو باکیفیت!

به گزارش عصر ایران، استون مارتین برای دی بی 12 از پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری توربو دوقلو با 651 اسب بخار خروجی و گشتاور 800 نیوتن متر استفاده نموده که طی 3.5 ثانیه خودرو را از حالت توقف کامل به سرعت 96 کیلومتر برثانیه می رساند.

بیشینه سرعت نیز برابر با 322 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

مدل 2024 میزبان تغییراتی است که از جمله مهمترین موارد می توان به بروزرسانی کامل سیستم تعلیق تطبیقی اشاره نمود. با این تغییرات، استون مارتین نو عملکرد بسیار نرم تر و باثبات تری را از خود به نمایش می گذارد بویژه در تغییر شرایط های ناگهانی که دی بی 12 کاملا تحت کنترل راننده باقی می ماند.

یکی از نکات جالب در رابطه با دی بی 12 مدل 2024 به کوچک تر شدن مقدار موتور در مقایسه با سایر اعضا خانواده دی بی مربوط می گردد. البته با آنکه مقدار موتور کوچک شده، اما بالاترین اندازه خروجی را ارائه می دهد.

استون مارتین در دی بی 12 مدل 2024 مجموعه ای از زیباترین خطوط و زوایا را به نمایش گذاشته است. خطوط برجسته روی درپوش موتور، جلوپنجره که امضا استون مارتین محسوب می گردد و چراغ های اصلی جلو در هماهنگی بالایی قرار دارند و یک دماغه خاص و اسپرت را ارائه می دهند.

در نمای جانبی هم ابتدا باید به رینگ های آلومینیومی 21 اینچی با طراحی اختصاصی اشاره کنیم که در ترکیب با رنگ مشکی پس زمینه خود، محیط جالبی را پیش روی بیننده قرار می دهد.

چراغ اصلی جلو استون مارتین دی بی 12 در فهرست برترین طراحی این قسمت طی سال های اخیر قرار می گیرد. گرافیک داخلی این چراغ ها نیز بی نقص و پر اثر هستند. در نمای عقب نیز شرایط مشابهی وجود دارد، زیرا چراغ های اصلی این قسمت نیز با هنرمندی تمام در بخش فلزی بدنه ترکیب شده و چشم انداز ای یکپارچه را ایجاد نموده اند.

سیستم اگزوز نو استون مارتین دی بی 12 قطعا مورد علاقه عاشقان سرعت و قدرت در صنعت خودرو خواهد بود. کافی است کمی با پدال گاز بازی کنید تا این هیولا را به صدا در آورده و از غرش های آن لذت ببرید.

در بخش جعبه دنده از نمونه 8 سرعته اتوماتیک در ارتباط با محور عقب استفاده شده است. اطلاعاتی از شاخص های مصرف سوخت دی بی 12 مدل 2024 ارائه نشده است.

کابین با کیفیت استون مارتین اینجا هم میزبان جزئیات فوق العاده است. ترکیب فیبر کربن، چرم و آلومینیوم در قسمت های مختلف، سیستم صوتی باورز اند ویلکینز و فناورانه ها حضوری گرم و فراگیر دارند.

استون مارتین دی بی 12

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1402 بروزرسانی: 1 مرداد 1402 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1581

به "چند عکس و توضیحاتی درباره یک خودرو باکیفیت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند عکس و توضیحاتی درباره یک خودرو باکیفیت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید