چرا طرفداران استقلال با وجود صدرنشینی نگران هستند؟

به گزارش خیمه نیوز، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال با گذشت 13 هفته از رقابت های لیگ برتر تنها تیم بدون شکست و با برترین عملکرد در خط دفاعی در صدر جدول قرار گرفته است، اما با این وجود عده ای از طرفداران و حتی پیشکسوتان باشگاه از شرایط تیم شان رضایت نداشته و برای آینده این تیم ابراز نگرانی می نمایند. نزدیک شدن تدریجی رقیب سنتی در جدول به این تیم هم باعث افزایش این نگرانی ها می گردد؛ و مقدار این نقدها پس از ثبت نتیجه مساوی در اراک مقابل آلومینیوم هم افزایش یافت.

چرا طرفداران استقلال با وجود صدرنشینی نگران هستند؟

اما چه شده که این روزها طرفداران تیم صدرنشین نقدهاشان از آن بیشتر شده و حتی اندازه این نقدها در پاره ای مواقع تمرکز اعضای تیم را هم بر هم می زند و مطالبات طرفداران این تیم از کادر فنی شان چیست؟

استقلال تیمی است که فلسفه فوتبال آن از ابتدا بر پایه فوتبال تهاجمی راسخ بوده و حتی آمار و ارقام همه تاریخ این باشگاه هم این موضوع را نشان می دهد. آبی پوشان در 20 دوره گذشته این مسابقات با 467 گل زده تهاجمی ترین تیم تاریخ لیگ برتر هستند. اما آنها هفته هاست با اتکا بر قوای بالا و استحکام خوب خط دفاعی خود امتیازگیری نموده و در بُعد حمله تیم زهرداری نشان نمی دهند.

با اینکه آبی پوشان تنها تیم بدون شکست فصل بوده و امتیازات لازم هم برای قرار گرفتن در صدر جدول اندوخته اند، اما بازی های دفاعی و نه چندان زیبای این تیم به خصوص در هفته های اخیر مقابل سپاهان، فولاد و آلومینیوم از یک سو و نزدیک شدن رقیب سنتی این تیم به آنها در صدر جدول از سوی دیگر نگرانی هایی را نزد طرفدارانشان ایجاد نموده تا خروجی این نگرانی ها نقدهای گردد که با گستره فراوان در نوع ادبیات گفتاری و نوشتاری نسبت به این تیم و به خصوص کادر فنی بیان می گردد.

کادر فنی آبی پوشان از سوی طرفداران بابت ارائه این نوع فوتبال تحت فشار قرار دارند و آنها با پذیرفتن این واقعیت در کوشش هستند تا در هفته های پیش رو با ارائه فوتبالی تهاجمی تر نسبت به قبل، از فشار این نقدها بکاهند.

تیم استقلال در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر میزبان مس رفسنجان است و این بازی نخستین فرصت مجیدی و دستیارانش است تا مقابل این تیم دونده و خوش ساختار خودی نشان داده و با کسب پیروزی مقتدرانه در پی ارائه فوتبالی تهاجمی، از اندازه فشارهای وارده بکاهند. ملاقات آبی پوشان تهران و مس رفسنجان که در رده های اول و چهارم جدول ایستاده اند از ساعت 17 روز شنبه 18 دی در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1320

به "چرا طرفداران استقلال با وجود صدرنشینی نگران هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا طرفداران استقلال با وجود صدرنشینی نگران هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید