پرداختی کمیته ملی المپیک به فدراسیون&zwnjهای المپیکی ادامه دارد

به گزارش خیمه نیوز، به گزارش خبرنگاران، کمیته ملی المپیک هفته گذشته با تخصیص مرحله چهارم اعتبار مصوب فدراسیون ها (25 درصد باقی مانده) سقف پرداختی به آنها در سال جاری را به صد درصد رساند.

پرداختی کمیته ملی المپیک به فدراسیون&zwnjهای المپیکی ادامه دارد

در این مرحله از توزیع اعتبارات مبلغ 7 میلیارد و 329 میلیون و 900 هزار تومان از طرف کمیته ملی المپیک به حساب 46 فدراسیون واریز شد. بدین ترتیب این کمیته در فاصله سه ماه و نیم باقی مانده تا خاتمه سال با تمام فدراسیون هایی که متعهد به حمایت مالی از آنها شده بود، تسویه حساب کرد.

این کمیته تا خاتمه سال پرداختی دیگری نخواهد داشت مگر به فدراسیون های المپیکی؛ این کمیته امسال حمایت مالی از این دسته فدراسیون ها را تا سقف 5 میلیارد تومان مصوب کرد و از این محل حمایت مالی از المپیکی ها را ادامه خواهد داشت.

در همین زمینه و از محل اعتبارات مصوب برای کمک ویژه به فدراسیون های المپیکی - خارج از بودجه سالیانه - طی هفته های گذشته 450 و 400 میلیون تومان به ترتیب در اختیار فدراسیون های کشتی و بسکتبال قرار گرفت و کمک مالی 350 میلیون تومانی نیز برای فدراسیون کاراته تصویب شد.

شمشیربازی هم دیگر فدراسیون المپیکی است که حمایت مالی از آن در دستور کار کمیته قرار گرفته است. این فدراسیون که در بخش تیمی برای المپیک توکیو صاحب سهمیه شده است متقاضی دریافت بودجه ای مجزا از اعتبار مصوب سالیانه خود شده که مورد موافقت هیات اجرایی و سرپرست کاروان اعزامی به توکیو هم قرار گرفته اما هنوز رقم آن نهایی نشده است.

کمیته ملی المپیک تا خاتمه سال درخواست های دریافتی از فدراسیون های المپیکی را بررسی و در صورت موافقت، اعتبار لازم را در اختیارشان قرار می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 687

به "پرداختی کمیته ملی المپیک به فدراسیون&zwnjهای المپیکی ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداختی کمیته ملی المپیک به فدراسیون&zwnjهای المپیکی ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید