با بزرگ ترین هتل های دنیا آشنا شوید!

به گزارش خیمه نیوز، بزرگ ترین هتل های دنیا موضوعی است که در این متن قصد داریم به صحبت در خصوص آن بپردازیم. شناختن و دریافت اطلاعات کافی در خصوص این هتل ها، موضوعی است که شاید برای بعضی از گردشگران بسیار جالب توجه مجذوب کننده به نظر آید. اگر شما نیز تمایل دارید در این حوزه اطلاعات خوبی به دست آورید توصیه می کنیم ادامه این متن که در خصوص بزرگ ترین هتل های موجود در دنیا است را مطالعه کنید.

با بزرگ ترین هتل های دنیا آشنا شوید!

بزرگ ترین هتل های جهان | The Venetian and Palazzo

یکی از هتل هایی که می توان آن را به جرات یکی از بزرگ ترین هتل های جهان یاد کرد، هتل ونتین و پالازو است. این هتل در کشور آمریکا، در لاس وگاس واقع شده و حدود 5 کیلومتر با فرودگاه بین المللی مک کارن فاصله دارد. این اقامتگاه در سال 1999 ساخته شده و 53 طبقه و 7117 اتاق دارد. با تعداد اتاق هایی که در این هتل ساخته شده، بی جهت نیست که به آن بزرگ ترین هتل جهان می گویند.

این هتل یکی از هتل های 5 ستاره در لاس وگاس بوده و امکانات زیادی از جمله سالن های ورزشی، استخر، مرکز خرید، رستوران، قهوه سازی و سالن ماساژ و غیره در آن به چشم می خورد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در هتل ونتین و پالازو ،40 رستوران ساخته شده و شما برای انتخاب برترین فضا جهت میل غذا با هیچ مسئله ای رو به رو نخواهید شد. لابی این هتل به بیش از صدها هزار متر رسیده و زمینی که مرکز خرید آن به خود اختصاص داده است، بیش از 300 هزار مترمربع می باشد.

البته بزرگ بودن و تنوع امکانات در آن تنها دلایل جذابیت ونتین و پالازو نیست. این هتل در نزدیکی اماکن گردشگری همانند باغ و فواره بلاجیو، آکواریوم شاکر ریف، کولوسئوم سیزرز پالاز و برج استراتسفر قرار گرفته است.

این هتل در ایالات متحده، لاس وگاس، بلوار لاس وگاس قرار گرفته است.

First World Hotel

هتل فرست ورلد را نیز می توان در فهرست بزرگ ترین هتل های جهان مشاهده کرد. این هتل در کشور مالزی و ارتفاعات استان پاهانگ قرار گرفته است. فرست ورلد 28 طبقه داشته و 7351 اتاق نیز برای اسکان مسافرین در آن در نظر گرفته شده است.

تا به حال هیچ هتلی در جهان این تعداد اتاق را در اختیار مسافرین خود قرار نداده و به همین علت این اقامتگاه بزرگ توانسته نام خود را در کتاب گینس به ثبت برساند. این هتل از سه برج تشکیل شده و هر کدام از برج ها نیز به صورت مجزا، تعدادی اتاق را در خود جای داده اند.

کسانی که علاقه مند هستند از پارک موضوعی Genting تماشا کنند، این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند؛ زیرا فرست ورلد در نزدیکی این هتل قرار گرفته است. هتل فرست ورلد، با فرودگاه عبدالعزیز حدود 42 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی کوالالامپور، حدود 75 کیلومتر فاصله دارد.

این هتل یکی از هتل های سه ستاره این کشور بوده و امکانات زیادی در آن از جمله مرکز خرید، زمین بازی، زمین بازی بچه ها، رستوران، سینما، سالن کنفرانس و غیره در آن به چشم می خورد. اگر تصمیم داشتید برای خرید سوغاتی اقدام کنید می توانید به فروشگاه سوغاتی این هتل نیز مراجعه نمایید.

این هتل در کشور مالزی، استان پاهانگ، ارتفاعات جنتینگ قرار گرفته است.

بزرگ ترین هتل های جهان | Sands Cotai Central

از دیگر هتل هایی که می توان از آن نیز به عنوان یکی از بزرگ ترین هتل های جهان نام برد، هتل سندز کوتای سنترال است. این هتل نیز در شبه جزیره ماکائو واقع شده و 6 هزار اتاق برای اقامت مسافرین و گردشگران در آن تدارک دیده شده است.

این هتل در سال 2012 افتتاح شده و اتاق های آن در 39 طبقه موجود در این هتل پراکنده شده اند. یکی از دلایلی که باعث شده این هتل، محل رفت و آمد بسیاری افراد قرار گیرد اختصاص پیدا کردن مساحتی برای انجام بازی بزرگ 4 میلیون دلاری در آن است. این هتل با فرودگاه بین المللی ماکائو حدود 4 کیلومتر فاصله دارد و این فاصله کم نیز از دیگر دلایل انتخاب سندزکوتای برای اقامت می باشد.

از دیگر امکانات موجود در این هتل می توان به چندین رستوران، سالن های سینما، مجموعه های ورزشی، استخر و مراکز خرید اشاره نمود. میدان سنادو لیلائو و خانه ماندارین ها از جمله مراکزی تماشای نزدیک به این اقامتگاه بزرگ می باشند.

هتل سندز کوتای در ماکائو، کوتای قرار گرفته است.

MGM Grand

از دیگر هتل هایی که می توان نام آن را نیز در فهرست بزرگ ترین هتل های جهان مشاهده کرد، هتل ام جی ام گرند است. این هتل در لاس وگاس آمریکا قرار داشته و 6852 اتاق در آن وجود دارد. ام جی ام، در سال 1993 ساخته شده و از جمله اماکن پر رفت و آمد به شمار می رود. تخمین زده شده است که به صورت روزانه 70 هزار نفر به این هتل قدم می گذارند.

از جمله امکانات هتل ام جی ام گرند می توان به حضور 16 رستوران، استخرهای سرباز و سرپوشیده، مراکز اسپا، سالن های ورزشی، خدمات خشک شویی، در نظر گرفتن امکاناتی مناسب برای افراد کم توان و ارائه خدمات ماساژ اشاره نمود. این هتل در فاصله کمی از مراکز خرید لاس وگاس، فواره و باغ بلاجیو و کولوسئوم سیزرز پالاز قرار گرفته است.

این هتل در کشور آمریکا، لاس وگاس، بلوار لاس وگاس، لاس وگاس جنوبی قرار گرفته است.

بزرگ ترین هتل های جهان | The Luxor

هتل لاکسور نیز از دیگر هتل هایی است که می توان نام آن را نیز در فهرست بزرگ ترین هتل های جهان مشاهده کرد. هتل لاکسور با فرم و ساختار خاصی که دارد به یکی از جالب توجه ترین و منحصر به فرد ترین هتل های جهان تبدیل شده است.

برای طراحی خارجی این هتل از معماری مصری وام گرفته شده است و به همین علت اغلب گردشگرانی که به لاس وگاس سفر می کنند جذب زیبایی و ظاهر متفاوت این هتل خواهند شد. این هتل 30 طبقه داشته و 4407 اتاق در آن در نظر گرفته شده است. هتل لاکسور یکی از هتل های سه ستاره لاس وگاس است و هزینه ای برابر 375 میلیون دلار به ساخت آن اختصاص داده شده است.

امکانات متفاوتی برای راحتی مسافرین در اختیار آنها قرار داده شده است که از آن جمله می توان به زمین گلف، سالن های ورزشی، سالن ماساژ، رستوران، فضایی برای بازی های بزرگ، کافه، سالن های کنفرانس، خدمات اسپا و غیره اشاره نمود.

در نزدیکی این هتل اماکن گردشگری چون فواره بلاجیو، موزه موب، آکورایوم شاکر ریف و برج استراتسفر قرار داده شده است. فاصله این هتل از فرودگاه بین المللی مک کارن دو کیلومتر عنوان شده است.

هتل لاکسور، در کشور امریکا، لاس وگاس، بلوار لاس وگاس واقع شده است.

Izmailovo Hotel

هتل ایزمایلوو از دیگر هتل هایی است که می توان نام آن را در فهرست بزرگ ترین هتل های جهان مشاهده کرد. این هتل در کشور روسیه و شهر مسکو قرار داشته و در سال 1979 ساخته شده است. یکی از مهم ترین اهداف ساخت این هتل، اسکان ورزشکاران در المپیک سال 1980 بود.

این هتل، در 4 برج و ساختمان جداگانه ساخته شده است و در هر برج می توان بین 30 طبقه جا به جا شد. نام هر یک از این برج ها با الفبای یونانی آلفا، بتا، وگا و گاما-دلتا نامگذاری شده است. حدود 5 هزار اتاق برای اقامت مسافرین در این هتل در نظر گرفته شده و قبل از آن که ام جی ام گرند در لاس وگاس افتتاح گردد، از هتل ایزمایلوو به عنوان بزرگ ترین هتل در جهان یاد می کردند. این هتل در نزدیکی دو فرودگاه شریمیتیوو و ژوکوفسکی و به ترتیب در فاصله 28 و 34 کیلومتری قرار گرفته است.

امکانات شایان توجهی را می توان در این هتل مشاهده کرد که شامل مواردی چون 15 رستوران، پخش موسیقی زنده، استخر، باشگاه بیلیارد، سالن های ورزشی، سالن های کنفرانس مجلل و غیره اشاره نمود. از جمله مراکز تماشای نزدیک به این هتل می توان به بازار ایرمایلوو، موزه ویکتور وازنتوف، ورزشگاه المپیک و سالن کنسرت ایزمایلوو اشاره نمود.

این هتل در کشور روسیه، شهر مسکو، اتوبان ایزمایلوو قرار گرفته است.

بزرگ ترین هتل های جهان | Shinagawa Prince Hotel

هتل شیناگاوا پرنس از دیگر هتل هایی است که از آن به عنوان یکی از بزرگ ترین هتل های جهان یاد می کنند. این هتل در سال 1965 در شهر توکیو ساخته شده، 37 طبقه و 3600 اتاق دارد. این هتل از جمله هتل های کشور ژاپن است که معروفیت زیادی بین مردم این کشور داشته و از نقاط مثبت آن می توان به قرارگیری در 8 کیلومتری از فرودگاه بین المللی هاندا توکیو اشاره نمود.

امکانات متفاوتی در این هتل ارائه می گردد که از آن جمله می توان به استخرهای روباز و سرپوشیده، رستوران، زمین تنیس، سالن بولینگ و پارک آبی اشاره نمود. از دیگر خدماتی که باعث افزایش رفاه مسافرین می گردد خشک شویی، آرایشگاه، سالن ماساژ و محل عبادت است. اگر در سفر به کشور ژاپن و بازدید از شهر توکیو تصمیم گرفتید در این هتل اقامت کنید به بازدید از مراکزی مانند موزه نزو، برج توکیو، تپه های روپونگی و پارک یویوگی نیز بروید.

هتل شیناگاوا در کشور ژاپن، شهر توکیو، میناتو سیتی، تاکناوا قرار گرفته است.

Ambassador City جومتین

هتل امباسادور سیتی نیز از دیگر هتل هایی است که می توان از آن به عنوان یکی از بزرگ ترین هتل های جهان یاد کرد. این هتل در تایلند و در سال 1988 ساخته شده است. یکی از نقاط قوت این هتل، بهره بردن از چشم انداز رو به دریای جمتین است. این هتل یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین هتل های کشور تایلند بوده و 4200 اتاق آن در 42 طبقه پراکنده شده است.

کسانی که قصد دارند با سفر به کشور تایلند روزها و ساعاتی خوش و سراسر سرگرمی را تجربه کنند، می توانند این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند؛ زیرا امکانات متنوعی در آن به چشم می خورد که از آن جمله می توان به زمین اسکواش، تنیس روی میز، دارت، سالن های ورزشی، پارک آبی، زمین تنیس روباز و استخر اشاره نمود.

موضوع دیگری که باعث افزایش جذابیت هتل امباسادور سیتی شده است، مجهز شدن آن به یک فضای مناسب و زیبا برای پیک نیک است. در این هتل و برای افزایش رفاه و راحتی حال مسافرین، فضای سبز، کافه و رستوران، بوفه های مناسب غذای بچه ها، سالن های کنفرانس و فروشگاه های متنوع نیز ساخته شده است.

کسانی که در این هتل اقامت می کنند می توانند به بازدید از مراکز گردشگری همانند سوانتایی پاتایا و واکینگ استریت پاتایا نیز بروند؛ زیرا این هتل در نزدیکی این جاذبه ها قرار گرفته است. ضمناً، خوب است بدانید که این هتل با فرودگاه رایونگ پاتایا حدود 20 کیلومتر فاصله دارد.

هتل امباسادور سیتی در کشور تایلند، پاتایا، چون بوری، تمبون نا چوم تیان، جاده سوخومویت قرار گرفته است.

بزرگ ترین هتل های جهان | The Wynn & Encore

از دیگر هتل هایی که می توان نام آن را در فهرست بزرگ ترین هتل های جهان مشاهده کرد، هتل وین و انکور است. این هتل نیز در لاس وگاس قرار داشته و در سال 2005 ساخته شده است. از آنجایی که بنا به دلایل متفاوت، افراد زیادی از سراسر جهان به لاس وگاس سفر می کنند به همین علت است که ما شاهد ساخته شدن و افتتاح بزرگ ترین هتل های جهان در این شهر هستیم.

این هتل از دو برج به نام های وین و انکور تشکیل شده است. در برج وین 2716 و در برج انکور نیز 2034 اتاق ساخته شده است. شاید جالب باشد که بدانید این هتل تا به حال پیروز شده از مجله راهنمای سفر فوربز، جایزه های زیادی را دریافت کند.

یکی از نکات جالب توجهی که می توان در خصوص این هتل عنوان نمود، ساخته شدن یک مرکز خرید مجلل و لوکس در این هتل است. اگر در پی خرید از برندهایی مانند شنل و لویی ویتون هستید به این مرکز خرید مراجعه کنید؛ زیرا این دو برند در مرکز خرید قرار گرفته در هتل وین و انکور حضور فعال دارند.

از جمله امکانات آن می توان به فضای سبز، زمین گلف، سالن های کنفرانس، آرایشگاه، کلاس های آشپزی، زمین های بازی، عبادتگاه، فروشگاه سوغاتی، ارائه خدمات زیبایی، سالن اسپا و سالن ماساژ اشاره نمود.

افرادی که در این هتل اقامت می کنند می توانند از مراکز گردشگری نزدیک این هتل که شامل موزه موب، موزه نئون، فواره بلاجیو، آکواریوم شاکر ریف و برج استراتسفر نیز بازدید به عمل آورند.

هتل وین و انکور در آمریکا، شهر نوادا، لاس وگاس، بلوار لاس وگاس قرار گرفته است.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1437

به "با بزرگ ترین هتل های دنیا آشنا شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بزرگ ترین هتل های دنیا آشنا شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید