انتها نون.خ به دست ما رقم نخورد ، این سریال با درخشش سعید آقاخانی ادامه دارد

به گزارش خیمه نیوز، آذرنگ گفت: مهمان ناخوانده ای که این روزها همه مان را کنج خانه زندانی نموده، باعث شد که خاتمه سریال نون.خ به اینجا ختم گردد.

انتها نون.خ به دست ما رقم نخورد ، این سریال با درخشش سعید آقاخانی ادامه دارد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، سریال نون.خ2 به کارگردانی سعید آقاخانی در حالی شب گذشته به انتها رسید که بسیاری از مخاطبان نوع انتها بندی مبهم برایشان سوال برانگیز شد.

حمیدرضا آذرنگ شب گذشت، فیلمی در فضای مجازی منتشر کرد و به ابهامات مختلف درباره انتها بندی غیرمنتظره سریال نون خ واکنش نشان داد.

آذرنگ در این ویدیو گفته است: انتها نون.خ به دست ما رقم نخورد. مهمان ناخوانده ای که این روزها همه مان را کنج خانه زندانی و حبس نموده و شب ها و روزهای قرنطینه ای را آفریده است؛ کرونای نمی دانم بگویم خوب یا بد ولی به هر صورت کرونا باعث شد که انتها سریال نون.خ به اینجا ختم گردد.

وی گفت: ما حتی شاید 10 تا 15 روز بعد از کرونا و آن شرایط تلخ و اسفباری که به دلیل واگیر بودن این اتفاق ناخوشایند وجود داشت ساخت سریال را ادامه دادیم اما به جایی رسیدیم که جان آدم ها در معرض خطر قرار گرفته بود.

بازیگر نقش خلیل در سریال نون.خگفت: به جایی رسیده بود که دیگر کسی نمی توانست جوابگو باشد که اگر کسی خدایی ننموده دچار این بیماری می شد چطور باید جبران کرد. به همین دلیل سریال تا اینجا ادامه پیدا کرد و قطعاً چه با وجود من و چه بدون من نون.خ با درخشش سعید آقاخانی که این شب ها این یادگار را برای شما خلق کرد، ادامه خواهد یافت.

آنچنان که آذرنگ بیان کرد روز گذشته مهدی فرجی نیز با قطعیت به ساخت فصل سوم این سریال اشاره نمود که با توجه به آنچه که از قسمت انتهای سریال برمی آید احتمالاً فصل سوم در حال حاضر می بایست ادامه فصل دوم باشد چراکه هنوز قصه به انتها نرسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 313

به "انتها نون.خ به دست ما رقم نخورد ، این سریال با درخشش سعید آقاخانی ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها نون.خ به دست ما رقم نخورد ، این سریال با درخشش سعید آقاخانی ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید