(ویدیو) خلاصه بازی ولز 0 - 4 دانمارک 5 تیر 00

به گزارش خیمه نیوز، مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 با برگزاری ملاقات ولز و دانمارک در استادیوم یوهان کرویف آغاز شد که دانمارکی ها با نتیجه قاطع 4 بر صفر برنده این ملاقات شدند.

(ویدیو) خلاصه بازی ولز 0 - 4 دانمارک 5 تیر 00

دقایق ابتدایی بازی متعادل بود و هردو تیم موقعیت هایی داشتند که بهترین آن ها شوت بیل بود که با فاصله اندک از کنار دروازه اشمایکل بیرون رفت. در ادامه این نیمه دانمارک بازی را در دست گرفت و چند موقعیت هم خلق کرد. دقیقه 27 هم با شوت زیبای دولبرگ به گوشه پایینی دروازه به گل هم رسید. در همان ابتدای نیمه دوم و دقیقه 48 اشتباه دفاع ولز با ضربه نهایی دولبرگ تبدیل به گل دوم دانمارک شد. ولزی ها که احتیاج به گل داشتند نتوانستند آنچنان گزندی به دروازه دانمارک وارد نمایند و ضدحملات دانمارک خطرناک تر هم بود. دقیقه هم مائله گل سوم را زد تا دینامیت ها خیال شان راحت گردد. دقیقه 90 هم ویلسون با خطای شدید روی مائله از زمین اخراج شد تا ناکامی ولز تکمیل گردد، چرا که دقیقه 4+90 بریت ویت شکست شان را با زدن گل چهارم برای دانمارک سنگین تر کرد.

دانمارک با این پیروزی نخستین تیمی شد که به یک چهارم نهایی می رسد و ولز که شگفتی ساز دوره قبل بود با تورنمنت وداع کرد. دانمارکی ها در مرحله بعد به مصاف برنده ملاقات هلند و جمهوری چک خواهند رفت.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1014

به "(ویدیو) خلاصه بازی ولز 0 - 4 دانمارک 5 تیر 00" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدیو) خلاصه بازی ولز 0 - 4 دانمارک 5 تیر 00"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید