ورود تماشاگران به استادیوم آزادی در چه صورت ادامه می یابد

به گزارش خیمه نیوز، کمال حیدری، در تبادل نظر با خبرنگاران، به موضوع مجوز بلیت فروشی برای حضور تماشاگران در استادیوم های فوتبال اشاره نمود و اضافه نمود: وزارت بهداشت، برای صدور مجوز بلیت فروشی برای 30 درصد ظرفیت استادیوم آزادی، شرایطی را معین نموده است که در صورت رعایت آنها، می توانند بلیت فروشی نمایند.

ورود تماشاگران به استادیوم آزادی در چه صورت ادامه می یابد

وی با تاکید بر فروش بلیت به صورت الکترونیکی و غیر حضوری، گفت: در ملاقات هفته گذشته در استادیوم آزادی، بنا بود که بلیت ها به صورت غیر حضوری فروخته گردد که متأسفانه مشکلاتی مشاهده شد.

حیدری با عنوان این مطلب که فروش بلیت فقط برای کسانی است که دو هفته از تزریق دوز دوم واکسن کرونا آنها گذشته باشد، اضافه نمود: مسئولان استادیوم آزادی می بایست نسبت به رعایت پروتکل ها اعم از اینکه تماشاگران ماسک زده باشند، فاصله گذاری رعایت شده باشد و ورود و خروج تماشاگران نیز کنترل گردد.

وی ادامه داد: اگر قرار است ظرفیت حضور تماشاگران افزایش یابد، بایستی شرایط مناسبی را به لحاظ رعایت پروتکل ها فراهم کنیم و این در حیطه مسئولیت دوستان در استادیوم آزادی است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت اضافه نمود: باید ببینیم برای ملاقاتهای بعدی چه شرایطی در استادیوم آزادی فراهم خواهد شد و سپس برای تداوم حضور تماشاگران تصمیم بگیریم.

حیدری تاکید نمود: اگر گزارش ها از ملاقات اول با حضور تماشاگران، نشان بدهد که قصوری اجرا شده است و دوستان نمی توانند حضور تماشاگران با رعایت پروتکل ها را کنترل نمایند، قطعاً جلوی ورود تماشاگران را خواهیم گرفت. زیرا، سلامت مردم برای ما مهم تر از تماشای مسابقات است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1217

به "ورود تماشاگران به استادیوم آزادی در چه صورت ادامه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود تماشاگران به استادیوم آزادی در چه صورت ادامه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید