سانچس و فالکائو در رادار تیم های قطری

به گزارش خیمه نیوز، تیم های متمول لیگ ستارگان قطر به دنبال جذب دو مهاجم سابق شیاطین سرخ هستند.

سانچس و فالکائو در رادار تیم های قطری

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از الوطن، باوجود آنکه فوتبال در دنیا به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است اما این باعث نشده تا تیم ها به کلی فعالیت خود را به حالت تعلیق درآورند.

برخی از باشگاه ها از همین الان به دنبال خریدهای تابستانی خود برای فصل بعد هستند.

روزنامه الوطن قطر تاکید نمود که الکسیس سانچس و رادامل فالکائو دو مهاجم سابق شیاطین سرخ مورد توجه تیم های سرشناس لیگ ستارگان قرار گرفته اند و با توجه به علاقه این دو بازیکن به حضور در لیگ ستارگان احتمال این انتقال ها بسیار جدی است.

فالکائو در گالاتاسرای ترکیه بازی می نماید. رسانه های ترکیه اعلام کردند که این مهاجم باتجربه کلمبیایی با درخواست کم کردن حقوق خود مخالفت نموده است و همین باعث شده است تا قرارداد او تمدید نگردد و با جدایی او موافقت گردد.

او مورد توجه الهلال عربستان هم قرار گرفته است و طبق اعلام روزنامه الوطن باشگاه السد با راهنمایی ژاوی سخت به دنبال فالکائو است و به احتمال خیلی زیاد او سر از السد درآورد.

و اما الکسیس سانچس هم که راهی اینتر شده است نتوانسته که عملکرد خوبی از خود نشان دهد. روزنامه سان نوشت که اینتر به دنبال تمدید قرارداد قرضی سانچس نیست و از طرف دیگر هم منچستر یونایتد به دنبال فروش نهایی این بازیکن شیلیایی است و به احتمال خیلی زیاد مقصد بعدی او لیگ ستارگان قطر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 168

به "سانچس و فالکائو در رادار تیم های قطری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانچس و فالکائو در رادار تیم های قطری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید