هواوی مودم تازه Mobile WiFi 3 Pro را با 12 ساعت شارژ باتری رونمایی کرد

به گزارش خیمه نیوز، هواوی از نو Mobile WiFi 3 Pro خود برای بازار چین رونمایی کرد.

هواوی مودم تازه Mobile WiFi 3 Pro را با 12 ساعت شارژ باتری رونمایی کرد

بیشتر بخوانید:

هواوی که به نام گذاری های نزدیک به هم مودم هایش مشهور است و حتی ظاهر بسیاری از آن ها باز هم مشابه هستند؛ در روتر مودم تازه خود نیز ترک عادت نکرده و این مودم از نظر ظاهری و حتی نام گذاری به مودم های سابق این شرکت در بازارهای جهانی نزدیک است.

مودم روتر Mobile WiFi 3 Pro سبک و نازک است؛ فقط 113 گرم وزن دارد و کاملا یک و قابل حمل محسوب می گردد. حداکثر سرعت دانلود آن 300 مگابیت بر ثانیه عنوان شده است که نشان می دهد یک مودم از رده 4.5G یا LTE Cat 6 است.

نکته قابل توجه و ارتقایافته این مودم نسبت به نسل قبل، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی آن است که تقریبا می تواند 12 ساعت روی شبکه های 4G به شما شارژ بدهد. یعنی شما می توانید نصف روز با این مودم به اینترنت همراه و موبایل وصل شوید و کارهای خود را در بیرون از خانه انجام بدهید. هواوی می گوید این مودم می تواند تا 700 ساعت در حالت استندبای باشد.

یک پورت Type-C دارد و از 256 مگابایت رم و 256 مگابایت حافظه فلش سود می برد و می تواند تا 2 هزار گیگابایت اطلاعات را روی خود ذخیره کند.

بیشتر بخوانید:

وای فای مودم هواوی Mobile WiFi 3 Pro دو بانده است و از فرکانس رادیویی 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می نماید. 32 کاربر به طور همزمان می توانند به این مودم روتر وصل شوند و دارای MIMO 2×2 است. احتمالا سرعت وای فای این مودم روتر تازه هواوی باید در رده AC1200 بوده و بعید است که از نسل وای فای 6 باشد.

در این صورت، سرعت فرکانس 5 گیگاهرتز وای فای آن به 876 مگابیت و سرعت فرکانس 2.4 گیگاهرتز به 300 مگابیت می رسد.

این مودم احتیاج به سیم کارت دارد تا به اینترنت وصل گردد و از سه اپراتور بزرگ کشور چین یعنی Mobile و Telecom و China Unicom پشتیبانی می نماید. آن طور که هواوی نشان داده است؛ روی این مودم سیستم عامل هارمونی نصب می گردد.

هواوی مودم Mobile WiFi 3 Pro را با قیمت 499 ین در چین (75 دلار) عرضه می نماید.

اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا احتیاج به هدایت و یاری دارید؛ پیچ اینستاگرام شبکه چی به آی دی shabakehchi.press@ را فالو و در دایرکت پرسش خود را مطرح کنید تا جواب دهیم.منبع: شبکه چی
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1408

به "هواوی مودم تازه Mobile WiFi 3 Pro را با 12 ساعت شارژ باتری رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی مودم تازه Mobile WiFi 3 Pro را با 12 ساعت شارژ باتری رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید