هتل ایم پاتونگ پوکت؛ اقامتی مناسب و مقرون به صرفه در قلب تایلند (تور تایلند لحظه آخری)

به گزارش خیمه نیوز، هتل ایم پاتونگ در قلب شهر پوکت تایلند واقع شده است. این هتل سه ستاره بوده و به دلیل بازسازی اخیر مسافران زیادی را به سوی خود جلب می کند، همچنین این هتل زیبا دسترسی آسانی به جاذبه های دیدنی و گردشگری دارد که همین امر سبب می شود تا در طول سال مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان برای اقامت در این هتل به فکر سفر و رزرو بلیط هواپیما باشند.

هتل ایم پاتونگ پوکت؛ اقامتی مناسب و مقرون به صرفه در قلب تایلند (تور تایلند لحظه آخری)

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

برای دسترسی به فرودگاه می توانید از شاتل فرودگاهی بهره مند شوید که باید بابت این خدمات هزینه مجزا پرداخت کنید. با توجه به اینکه هتل The AIM Patong Hotel Phuket در منطقه پاتونگ پوکت واقع شده است، بدین جهت چندین جاذبه تماشای و سرگرم کننده مانند پارک آبی فانتاسی شو، معبد وات چالونگ، مجسمه بودای بزرگ و سواحل پوکت در نزدیکی هتل وجود دارند.

ساحل پاتونگ نیز در فاصله اندکی از این هتل واقع شده است که برای رفتن به این ساحل می توانید پیاده بروید. نگاهی به سه ستاره بودن این هتل نیندازید، زیرا امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل از کیفیت خوبی برخوردار است و مسافران بعد از اقامتشان راضی خواهند بود.

آن دسته از مسافرانی که علاقه به خرید دارند، با انتخاب این هتل برای اقامت می توانند از مراکز خرید شهر پوکت بازدید کنند، زیرا در اطراف این منطقه تعداد زیادی مرکز خرید دایر شده است.

امکانات عمومی هتل ایم پاتونگ پوکت

کارکنان در قسمت پذیرش هتل به صورت شبانه روزی فعالیت دارند. در لابی می توانید از خدماتی مانند خشک شویی بهره مند شوید. همچنین خدمات مربوط به بیزینس نیز در این هتل انجام می گیرد که مسافران می توانند جلسات کاری و کنفرانس هایشان را برگزار کنند و اینکه روم سرویس نیز برای سرو انواع نوشیدنی و خوراکی در اتاق ها دایر شده است.

در هتل The AIM Patong Hotel Phuket محلی به عنوان پارکینگ برای اتومبیل تعبیه شده است، زیرا برخی از مسافران ممکن است با ماشین شخصی به سفر بپردازند. همچنین اینترنت وای فای نیز به صورت شبانه روزی و رایگان در دسترس مسافران قرار داده می شود. با انتخاب این هتل برای اقامت یکی از بی نظیرترین و خاطره انگیزترین اقامت ها را تجربه خواهید کرد.

گشت وگذار در میان جاذبه های تماشای شهر پوکت به همه مسافران توصیه می شود، زیرا این شهر به دلیل تاریخی بودن جزو شهرهای ناب در تایلند به شمار می رود و جاذبه های تماشای و تاریخی موجود در این شهر نیز در میان سایر شهرها از اهمیت خاصی برخوردار است، بدین جهت اگر شما نیز قصد سفر به شهر پوکت را دارید، می توان گفت یکی از بهترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد. برای گشت وگذار در میان جاذبه ها و منطقه ها خارج از شهر می توانید از حمل ونقل اختصاصی مانند تاکسی سرویس بهره مند شوید.

پرسنل علاوه بر زبان تایلندی به زبان انگلیسی نیز تسلط دارند که در برقراری ارتباط با مسافران مسئله ای ندارد. برای تبدیل ارز نیز قسمت صرافی دایر شده است. قسمت پذیرش نیز به صورت 24 ساعت دایر بوده و برای دسترسی به فرودگاه امکاناتی شاتل فرودگاهی وجود دارد. همچنین از بالکن های اتاق های هتل The AIM Patong Hotel Phuket می توانید چشم انداز بسیار زیبایی از شهر و ساحل را تماشا کنید. برای سپردن وسایل و چمدان نیز اتاق چمدان دایر شده است که با خیال راحت می توانید تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان وسایل را در این قسمت سپرده و به گشت وگذار و خرید بپردازید.

امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی ارائه شده در این هتل می توان به استخر شنای روباز اشاره کرد. همچنین در مرکز اسپا انواع ماساژها را به مسافران ارائه می دهند.

اتاق ها و امکانات آن ها

انواع واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل عبارت اند از اتاق سوپرییر، اتاق سینگل و اتاق دلوکس. اتاق های موجود در داخل این هتل به طور روزانه نظافت می شوند، بدین جهت لازم است بدانید که استعمال سیگار در داخل اتاق ها ممنوع اعلام شده است.

رستوران هتل

برای سرور وعده صبحانه می توانید با پرداخت هزینه مربوطه به رستوران بروید و این که می توانید از روم سرویس استفاده کرده و در داخل اتاقتان میل کنید. برای وعده های ناهار و شام نیز می توانید به رستوران موجود در هتل The AIM Patong Hotel Phuket بروید و از انواع غذاهای بین المللی و محلی سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل ایم پاتونگ پوکت تا جاذبه های تماشای نزدیک

فاصله تا مرکز خرید جانگ سیلون: 240 متر

فاصله تا ساحل پاتونگ: 740 متر

فاصله تا ساحل کارون: 3.4 کیلومتر

فاصله تا مجسمه بودای بزرگ: 7.3 کیلومتر

فاصله تا پارک آبی فانتاسی شو پوکت: 7.4 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 28 آبان 1401 بروزرسانی: 28 آبان 1401 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1474

به "هتل ایم پاتونگ پوکت؛ اقامتی مناسب و مقرون به صرفه در قلب تایلند (تور تایلند لحظه آخری)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ایم پاتونگ پوکت؛ اقامتی مناسب و مقرون به صرفه در قلب تایلند (تور تایلند لحظه آخری)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید