ناتینگ از هدفون، ساعت و شارژر نو رونمایی کرد

به گزارش خیمه نیوز، شرکت ناتینگ که به وسیله هم بنیان گذار وان پلاس تاسیس شده، مدتی قبل از برند تازه CMF رونمایی کرد. روز گذشته این شرکت یک ایرباد، ساعت هوشمند و شارژر GaN را معرفی کرد که با طراحی خاص و قیمت پایین راهی بازار می شوند. در ادامه به ویژگی های این سه محصول می پردازیم.

ناتینگ از هدفون، ساعت و شارژر نو رونمایی کرد

بادز پرو

در این هدفون دیگر خبری از بدنه شفاف نیست و با قیمت 49 دلار راهی بازار می گردد. از بین قابلیت های این هدفون می توانیم به سیستم حذف نویز هیبریدی اشاره کنیم که می تواند تا حجم صدای 45 دسیبل را حذف کند. مانند بسیاری از هدفون های دارای قابلیت حذف نویز، با مشخصه شفافیت صدا هم روبرو هستیم تا بتوانید صدای محیط را بهتر بشنوید. در صورت غیرفعال بودن حذف نویز، با هر بار شارژ می توانید 11 ساعت از هدفون بهره ببرید که با در نظر گرفتن کیس، عمر باتری به 39 ساعت می رسد.

واچ پرو

ناتینگ برای ساعت هوشمند واچ پرو، قیمت 69 دلار را در نظر گرفته است. این ساعت مجهز به نمایشگر 1.96 اینچی OLED است و رزولوشن 410 در 502 را ارائه می نماید. در کنار ضد آب بودن بدنه، باید به وجود GPS داخلی هم اشاره کنیم. واچ پرو از بیش از 110 حالت ورزشی پشتیبانی می نماید و دارای سنسورهای استاندارد و همیشگی مربوط به سلامتی است.

از دیگر قابلیت های آن، می توانیم به امکان مکالمه اشاره کنیم و با هر بار شارژ، می تواند تا 13 روز انجام وظیفه کند.

شارژر Power 65W

در نهایت باید به این شارژر بپردازیم که مبتنی بر فناوری گالیم نیترید (GaN) است و توان خروجی 65 واتی در اختیار شما قرار می دهد. در بدنه شارژر با دو پورت USB-C و یک پورت USB-A روبرو هستیم. این شارژر از چندین فناوری شارژ پشتیبانی می نماید و بنابراین با گوشی های مختلف سازگاری بالایی دارد. این محصول با قیمت 39 دلار به دست کاربران می رسد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 مهر 1402 بروزرسانی: 5 مهر 1402 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1603

به "ناتینگ از هدفون، ساعت و شارژر نو رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناتینگ از هدفون، ساعت و شارژر نو رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید