موزه مادام توسو سنگاپور

به گزارش خیمه نیوز، موزه مادام توسو یکی از بهترین جاذبه‌های تور سنگاپور برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی است. این موزه حال و هوایی متفاوتی نسبت به دیگر موزه‌های سنگاپور دارد که به شما توصیه می‌کنیم به بازدید آن بروید.

موزه مادام توسو سنگاپور

تور سنگاپور جاذبه های بسیاری داشته اما موزه مادام توسو چیز دیگری است. موزه مادام توسو در سنگاپور از موزه‌هایی زنجیره‌ای می‌باشد که در 13 شهر بزرگ در جهان شعبه دارند و بسیار موفق و پرآوازه در حال فعالیت می‌باشند. در این موزه مجسمه افراد مشهور با ظرافت ساخته شده و کاملا شبیه خود آنها می‌باشد و بازدیدکنندگان می‌توانند با آنها عکس گرفته و لحظات خوشی را برای خود ثبت کنند.

مجسمه‌های مادام توسو بسیار با ظرافت ساخته شده‌اند چرا که آنقدر با ظرافت آن‌ها را ساخته‌اند که حتی خود اشخاص مشهور هم به بازدید این مجسمه‌ها می‌روند. البته نباید فراموش کنیم که در قد و جثه برخی از آن‌ها کمی اغراق و بزرگنمایی شده است. در تور سنگاپور می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

جالب است بدانید که تندیس افراد مشهوری که در این موزه وجود دارد مربوط به افرادی می‌باشد که امروزه زنده هستند و یا به تازگی فوت کرده‌اند و تنها تندیس موسس این موزهها مادام توسو است که به 200 سال قبل بازمی‌گردد. 

فضای موزه شبیه به مراسم اسکار، جشنواره بین المللی فیلم هند و جشنواره‌هایی از این دست است که تلاش شده همه تجملات هالیوودی‌ها نیز به درستی و کاملا شبیه رعایت بشود.

شما برای بازدید از این موزه یک بلیط تهیه خواهید کرد که با آن می‌توانید به سه جاذبه پیاده‌روی بر روی فرش قرمز کنار مجسمه سوپراستارها، استشمام عطر بهترین گل های موجود در شهر و قایق سواری در تنگه ی سنگاپور برسید.

انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 19

به "موزه مادام توسو سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه مادام توسو سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید