تور تایلند ارزان: معرفی هتل 5 ستاره اوکس بانکوک ساتورن در بانکوک

به گزارش خیمه نیوز، هتل اوکس بانکوک ساتورن Oaks بانکوک Sathorn

هتل 5 ستاره مورد نظر ما، نقطه ایده آلی برای سرگرمی و آرامش است، تراس خصوصی دارد و در منطقه تجاری ساتورن بانکوک واقع شده است. مرکز شهر تنها 3.60 کیلومتر تا هتل اوکس بانکوک ساتورن Oaks بانکوک Sathorn فاصله دارد و از فرودگاه در عرض 45 دقیقه به هتل می رسید و با نزدیکی به جاذبه های شهر از قبیل ماروتی تیلور Maruti Tailor، بیمارستان سنت لوئیس، خانه آقای کوکری پراموج MR Kukrit Pramoj House شما را شگفت زده خواهد نمود. با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل اوکس بانکوک ساتورن را با هم مروری کنیم.

تور تایلند ارزان: معرفی هتل 5 ستاره اوکس بانکوک ساتورن در بانکوک

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

  • خدمات رفاهی هتل اوکس بانکوک ساتورن

پارکینگ خصوصی رایگان در محل هتل، وجود دارد و احتیاج به رزرو ندارد. پارکینگ حفاظت شده و پارکینگ گاراژی هم در خود هتل وجود دارد. خدمات حمل و نقل مانند تاکسی و یا ترانسفر فرودگاهی در اختیار شما مهمانان قرار خواهد گرفت منتها مجبور به پرداخت هزینه اضافی خواهید بود.

اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل و تمام فضاهای عمومی آن در دسترستان است. برای خرید تور، می توان به میز پذیرش هتل مراجعه کرد و این میز به صورت شبانه روزی جوابگوی سوالات شما خواهد بود. ورود و خروج و خدمات اتاق شبانه روزی در این هتل فراهم است و می توانید از باربر هتل بخواهید که چمدان شما را برایتان حمل کند. فضایی مختص افراد سیگاری، فضایی مجزا برای افراد غیر سیگاری و اتاق هایی برای این افراد در نظر گرفته شده است. تهویه مطبوع، دیوار های ضد صدای هتل، سوئیت عروس و داماد، اتاق های خانوادگی، امکاناتی برای افراد کم توان و ناتوان به همراه ویلچر از امکانات دیگر هتل اوکس بانکوک ساتورن می باشد. ورود به هتل اوکس بانکوک ساتورن، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

از دیگر خدمات این هتل، می توان به خدمات نگهبانی، خدمات خشکشویی و نظافت روزانه اتاق ها، انبار چمدان،صندوق امانات، صرافی، دستگاه ای تی ام و خدمات نگهداری از بچه ها اشاره نمود. وجود آسانسور در هتل، رفت و آمد بین طبقات را برای شما آسان می نماید.

برای کسانی که برای اهداف کاری به بانکوک سفر می نمایند، این هتل، امکانات جلسات اداری و دیدار، مرکز تجاری و امکانات فکس و فتوکپی را در اختیار مهمانانش قرار می دهد منتها باید برای هر کدام هزینه جداگانه ای پرداخت گردد.

کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، چینی و تایلندی صحبت می نمایند.

  • امکانات تفریحی هتل اوکس بانکوک ساتورن

شما مهمانان این هتل، از غذاهای مجلسی و بی نظیر هتل به همراه تفریح های این رستوران ها در هتل کناری به نام آنانتارا بانکوک ساتورن Anantara بانکوک Sathorn می توانید بهره ببرید. در این رستوران انواع امکانات غذاخوری، در سالن هایی به نام رستوران 100 درجه شرقی ارائه می گردد. این هتل در کل 3 رستوران دارد که انتظارات شما را برآورده می نماید. کافی شاپ هتل، آشپزخانه و خدمات شبانه روزی تحویل غذا در اتاق از ویژگی های خوب این هتل است.

برای ورزش سری به مرکز تناسب اندام بزنید یا از برنامه درمانی در مرکز آبگرم لذت ببرید. این هتل دارای تنوع زیادی از امکانات تفریحی مانند حمام آبگرم، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر شنایی در فضای باز که برای تمام فصول است، به همراه استخری برای بچه ها در کنار آن، جکوزی، کلاس های یوگا می باشد. اگر دوست داشتید، مربی شخصی بگیرید و به کلاس های یوگا بروید و از امکاناتی مانند کمد قفل دار یا حوله، چتر آفتابگیر و دیگر موارد هتل بهره ببرید. استخر شنایی در این هتل قرار گرفته است که آب شور دارد.مرکز تناسب اندام، ماساژ و سونای هتل احتیاج به پرداخت هزینه جداگانه دارند.

  • امکانات اتاق های هتل اوکس بانکوک ساتورن

اتاق های زیبا هتل، محیطی مدرن و نورپردازی گرمی دارند که آرامش بخش شما خواهد بود. تمام این 115 اتاق با امکانات مدرن تجهیز شده اند. به عنوان نمونه، همه اتاق ها به مبل های راحتی، تهویه مطبوع، ساعت رومیزی، میز کار، تراس، کمد، دستگاه قهوه ساز و چای ساز، امکانات اتوشویی، بطری های آب معدنی رایگان، نوشیدنی خوش آمد گویی رایگان تجهیز شده اند. باقی امکانات شامل امکانات قهوه فوری، فر گازی، ماکروویو، تلفن، صندوق امانات، ملافه های تمیز، سیستم بیدار کردن مهمانان، چتر، آینه و یخچال می باشد.

هر اتاق دارای تلویزیون کابلی است. حمام اتاق ها به امکاناتی مانند ، وان حمام، حوله لباسی، دوش حمام، دمپایی، حوله دست و صورت و وسایل بهداشتی- آرایشی رایگان مجهز شده اند. کف پوش اتاق ها فرش شده، دیوارها همه ضد صدا هستند و فضایی برای افراد غیر سیگاری به همراه آلارم دود و فضای نشیمن مجزایی در اتاق ها در نظر گرفته شده است. برای نوزادان زیر دو سال، بسته به اتاقی که انتخاب می کنید ممکن است تخت نوزاد شامل مبلغ اضافی گردد و برای کودک 3 تا 12 سال، جایگاه بلند در اتاق ها در نظر گرفته شده است و باید تخت اضافی درخواست گردد.

برای رزرو اتاق در هتل اوکس بانکوک ساتورن یا تماشا عکس های بیشتری از آن، می توانید سری به قسمت رزرو هتل بانکوک در سایت خبرنگاران بزنید. انواع اتاق های هتل شامل گزینه های زیر می باشد:

آپارتمان 2 اتاق خوابه: نمایی رو به شهر و دو تخت کوئین دارد. این سوئیت برای افراد غیر سیگاری می باشد.

سوئیت 2 اتاق خوابه: نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره دارد. این سوئیت برای افراد غیر سیگاری می باشد.

آپارتمان 1 اتاق خوابه: نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره دارد. این سوئیت برای افراد غیر سیگاری می باشد.

سوئیت 1 اتاق خوابه: نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره دارد. این سوئیت برای افراد غیر سیگاری می باشد.

اتاق استودیو: نمایی رو به شهر و 1 تخت دو نفره به همراه 2 تخت یک نفره دارد. این سوئیت برای افراد غیر سیگاری می باشد.

اتاق استودیو بالکونی: نمایی رو به شهر و 1 تخت دو نفره یا 2 تخت یک نفره دارد. این سوئیت برای افراد غیر سیگاری می باشد.

  • فاصله تا جاذبه های معروف شهر بانکوک

رستوران ها و غذاخوری هایی مانند رستوران اولیو کیپر Olive Keeper، رستوران سورتل Sortel، و رستوران دین اند دکوکا Dean & Deluca در فاصله ای کمتر از 900متری هتل اوکس بانکوک ساتورن قرار دارند و بازار هنگ کنگ در 600 متری و سوپرمارکت فمیلی مارت در 100 متری هتل قرار گرفته است که با کمی پیاده روی به راحتی می توانید به این محل بروید.

فاصله تا ایستگاه مترو چانگ نونسی: 850 متر است که با 12 دقیقه پیاده روی از هتل به آن می رسید.

فاصله تا ایستگاه مترو سوراساک: 1.1 کیلومتر است که با 18 دقیقه پیاده روی از هتل به آن می رسید.

فاصله تا ماهاناخون: 900 متر است که با 13 دقیقه پیاده روی از هتل به آن می رسید. اگر می خواهید با اتوبوس بروید حدود 7 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا رستوران بلو الفنت یا فیل آبی: 900 متر است که با 13 دقیقه پیاده روی از هتل به آن می رسید.

فاصله تا کاخ گرند و جاده خائوسان: چیزی در حدود 6 کیلومتر است که با ماشین 35 دقیقه تا این مکان، در راه خواهید بود. اگر می خواهید با مترو یا وسایل حمل و نقل عمومی به این مکان بروید این زمان بیشتر و چیزی در حدود یک ساعت و 20 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا خیابان سو کابوی: 4.1 کیلومتر است که اگر با ماشین بروید 20 دقیقه و اگر با مترو یا اتوبوس بروید 45 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا سافاری ورلد: چیزی در حدود 39 کیلومتر است که با ماشین طی این راستا یک ساعت طول خواهد کشید.

فاصله تا مرکز خرید ام بی کا: 5 کیلومتر است که با 20 دقیقه رانندگی از هتل به آن می رسید. اگر با مترو بخواهید این راستا را طی کنید، چیزی در حدود 30 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا پارک لومپینی: چیزی در حدود 4 کیلومتر است که با ماشین حدود 15 دقیقه و با حمل و نقل عمومی مانند مترو حدود 30 دقیقه در راه خواهید بود. اگر بخواهید پیاده به این محل بروید 30 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا زندگی دریایی دنیا اقیانوسی بانکوک: حدود 4 کیلومتر فاصله است که با 50 دقیقه پیاده روی به آن می رسید. با تاکسی طی این راستا 20 دقیقه و با مترو حدود 45 دقیقه طول خواهد کشید.

فاصله تا باغ وحش دوسیت: 10 کیلومتر است که با ماشین حدود 30 دقیقه و با حمل و نقل عمومی مانند مترو حدود یک ساعت و 15 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا بازار چاتوچاک: حدود 14 کیلومتر فاصله است که با ماشین حدود 40 دقیقه و با حمل و نقل عمومی مانند مترو یک ساعت و 20 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا فرودگاه دون موآنگ بانکوک: 23.4 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل، 40 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا فرودگاه بین المللی سووارنابهامی: 24 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل، 41 دقیقه در راه خواهید بود.

  • موقعیت هتل اوکس بانکوک ساتورن

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

تایلند، 10120 بانکوک، ساتورن، یاناوا، جاده 36- ناراتیوات- راچاناکارین

36 Narathiwat-Ratchanakarin Road, Yannawa, Sathorn,, Sathorn, 10120 بانکوک, Thailand

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1261

به "تور تایلند ارزان: معرفی هتل 5 ستاره اوکس بانکوک ساتورن در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند ارزان: معرفی هتل 5 ستاره اوکس بانکوک ساتورن در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید