مصلایی پور: هیچ اعتراضی از لیگ به کمیسیون داوران کشیده نشد، آنتونیو به ما در نروژ قول مساعد داد

به گزارش خیمه نیوز، رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی تاکید کرد: اعتراض ها در لیگ کشتی، فراتر از مسابقه نرفته و هیچ بازبینی به کمیسیون داوران فدراسیون کشیده نشده است.

مصلایی پور: هیچ اعتراضی از لیگ به کمیسیون داوران کشیده نشد، آنتونیو به ما در نروژ قول مساعد داد

محمد مصلایی پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در انتها مسابقات جهانی سال 2021 اتحادیه جهانی کشتی در خصوص شرایط کنترل درجه داوران ایرانی، گفت: هر 4 داور S1 کشورمان در جهانی های برگزار شده کنترل درجه شدند. همچنین تعدادی از داوران درجه یک نیز با حضور در این رقابت ها درجه شان کنترل شد تا خیال مان راحت شود. این اتفاق برای تعداد دیگری از داوران مان هم در مسابقات نظامیان جهان در تهران رخ می دهد.

وی در خصوص تعدادی که در سال 2021 نتوانستند کنترل درجه شوند، گفت: طبق صحبتی که با آنتونیو رئیس کمیته داوران UWW در نروژ داشتیم، موضوع کنترل داوران مان در سال جاری میلادی حل است. آنتونیو قول داد شرایط کرونا را در نظر بگیرند و مسئله ای برای داوران مان ایجاد نشود. بعد از تعطیلات ژانویه اسامی داوران بین المللی اعلام خواهد شد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی در خصوص اینکه آیا اعتراضی از دور رفت رقابت های لیگ برتر کشتی در خصوص داوری ها وجود داشته، خاطرنشان کرد: تا این لحظه هیچ اعتراضی نداشتیم. البته مربیان می توانند به قضاوت در حین کشتی اعتراض داشته باشند و درخواست چلنج دهند، اعتراض در حین مسابقه داشتیم ولی اعتراضی که بخواهیم فیلم مبارزه ای را در کمیسیون داوران بازبینی کنیم نداشتیم.

مصلایی پور در خصوص مسابقات بین المللی کشتی ایران، تاکید کرد: در سال 2021 که جام تختی به صورت ملی برگزار شد، اما ان شاءالله در سال 2022 اگر مسئله ای پیش نیاید، جام تختی و مسابقات باشگاه های جهان دو مسابقه بین المللی ایران هستند که در تقویم اتحادیه جهانی قرار می گیرند. البته ما جام شاهد و مسابقات روز جهانی کودک را هم به صورت بین المللی داریم اما در رده بزرگسالان میزبان دو جام تختی و باشگاه های جهان خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1199

به "مصلایی پور: هیچ اعتراضی از لیگ به کمیسیون داوران کشیده نشد، آنتونیو به ما در نروژ قول مساعد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصلایی پور: هیچ اعتراضی از لیگ به کمیسیون داوران کشیده نشد، آنتونیو به ما در نروژ قول مساعد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید