مشتریانی که گوشی تاشو سامسونگ را پیش خرید نموده اند پاداش می گیرند

به گزارش خیمه نیوز، پیش از این که گوشی تاشو سامسونگ به عنوان رویای این شرکت کره ای وارد بازار گردد با یک شکست جدی رو به رو و به سرعت متوقف شد. اما در چنین شرایطی تکلیف افرادی که این گوشی را سفارش داده اند چیست؟

مشتریانی که گوشی تاشو سامسونگ را پیش خرید نموده اند پاداش می گیرند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، همه افرادی که پیش از این برای خرید گوشی گلکسی تاشو سامسونگ ثبت نام نموده اند می توانند امتیازاتی ویژه را در هنگام دریافت گوشی خود داشته باشند.

سامسونگ به زودی تاریخ انتشار تازه گلکسی فولد یا همان گوشی تاشو خود را تعیین می نماید. اما به نظر می رسد افرادی که پیش از انتشار اصلی، این گوشی را پیش خرید نموده اند، تعدادی امتیاز دریافت خواهند کرد. اگرچه بعضی از افرادی که این گوشی را پیش خرید نموده اند با توجه به حواشی پیش آمده برای گلکسی فولد از خرید خود رضایت ندارند.

شاید برایتان سوال باشد این امتیازات شامل چه مواردی است. یکی از مواردی که مشمول این امتیازات می گردد، قیمت است. درواقع قرار است قیمت گلکسی فولد برای افرادی که این محصول را پیش خرید نموده اند کاهش پیدا کند.

افرادی که این محصول را پیش خرید نموده اند، می توانند با مراجعه به حساب سامسونگ خود آنالیز نمایند که آیا امتیاز پاداش را دریافت نموده اند یا خیر. افزون بر این وبسایت سامسونگ به ادرس Samsung.com یا گوگل پلی نیز این امکان را فراهم می نماید.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1486

به "مشتریانی که گوشی تاشو سامسونگ را پیش خرید نموده اند پاداش می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشتریانی که گوشی تاشو سامسونگ را پیش خرید نموده اند پاداش می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید