طراحی سایت: مزایا و معایب سایت های رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

به گزارش خیمه نیوز، سایت های رزرو تورهای مسافرتی، آژانس های مسافرتی آنلاینی هستند که به شما در قیمت بلیط هواپیما، هتل و سایر امکانات رفاهی سرویس های خوبی همراه با تخفیف ارائه می دهند. بعضی از سایت ها در تهیه بلیط هواپیما تخصص دارند، بعضی در رزرو هتل ها و بعضی دیگر علاوه بر پکیج های اقامتی متنوع خدمات دیگری ارائه میدهند مانند پیکاپ ویزا به وسیله آژانس مسافرتی آبرنگ سفر که علاوه بر ارائه خدمات معمول آژانسهای مسافرتی آنلاین در پی ارائه تجربه ای نو از سفر به شما میباشد.

طراحی سایت: مزایا و معایب سایت های رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

سالانه مسافران متعددی، پروازها، رزرو هتل و کرایه اتومبیل را با قیمت مناسب به وسیله این سایت ها انجام میدهند، اما چرا قیمت های ارائه شده در این سایت ها انقدر پایین هستند؟ بیشتر اوقات این آژانس های مسافرتی آنلاین با یاری به شما در پس انداز پول، کسب عایدی مینمایند.

بعضی از مزایای آژانس های مسافرتی آنلاین

مزایا: راحتی

راحتی در رزرو آنلاین بلیط برای سفر، اصلی ترین شاخصه سایت های رزرو تورهای مسافرتی است که باعث شده این سایت ها تمام بازار کار را در دست بگیرند. به سادگی با وارد کردن نام شهر مبدا و مقصد خود برای سفر در هر موتور جستجویی، می توانید به هزاران نتیجه در رابطه با پایین ترین نرخ بلیط هواپیما، بهترین قیمت هتل ها و بهترین جاذبه های گردشگری شهر مورد نظر دسترسی داشته باشید. مهمتر از همه این است که رزرو آنلاین تعطیلی ندارد. شما می توانید در هر زمان از روز، هر7 روز هفته به جستجوی سفر دلخواه خود ادامه دهید و بعلاوه می توانید از منزل شخصی خودتان و مطابق با برنامه های کاریتان رزرو بلیط سفر خود را انجام دهید.

مزایا: برنامه سفر با چندین شرکت هواپیمایی

پرواز اولیه شما به وسیله شرکت هواپیماییA ، دومین پرواز شما با شرکت هواپیمایی B و سومین پرواز شما با هواپیمایی شرکت C میتواند انجام گردد. یک سایت رزرو آنلاین خوب با ارائه منصفانه ترین قیمت رزرو بلیط، شما را در سیستم خود نگه می دارد و یک سفر اروپایی مقرون به صرفه یا یک سفر هیجان انگیز به آمریکای جنوبی یا هرجای دیگر جهان را به شما پیشنهاد میدهد.

مزایا: هزینه کم

رزرو آنلاین به شما این امکان را می دهد تا به پایین ترین قیمت بلیط هواپیما و هتل دسترسی داشته باشید. بعضی از سایت ها، به شما اجازه می دهند قیمت مدنظرخود را به اسم بخشی از معیارهای جستجوی خود وارد سایت کنید تا مطمئن شوید قیمت رزرو پیشنهادی از بودجه شما فراتر نرود. با حذف واسطه ها، رزرو به وسیله اینترنت یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه است و وقتی به مقصد خود می رسید، پول بیشتری در جیب دارید.

مزایا: ارائه خدمات برای مشتریان بصورت 24 ساعته در 7 روزه هفته

اگر تصمیم به رزرو تور گرفته اید و عجله دارید و نمیتوانید بصورت حضوری به نمایندگی های آژانس های مسافرتی مراجعه کنید، با استفاده از سایت های رزرو آنلاین جهت رزرو مطابق با برنامه کاری خود اقدام کنید شما میتوانید از این مزیت سایت های آنلاین بهره ببرید و همین الان برنامه ریزی سفر به دور جهان را آغاز کنید.

مزایا: شبکه

سایت های مسافرتی آنلاین نه تنها امکان رزرو آسان را داده اند، بلکه به وب سایت های معتبری مانندTripAdvisor که بازخورد و نظرات مشتریان را ثبت مینمایند، متصل اند. مشتریان میتوانند با مراجعه به این سایت از دیدگاه و نظرهای بقیه مشتریان نسبت به خدمات آژانس مسافرتی آنلاین مد نظر خود مطلع شوند.

مزایا: مقایسه سریع و آسان بین انتخاب ها

قیمت پایین تنها مزیت رزرو آنلاین نیست بلکه برنامه زمانی هم مهم است. اگر قصد دارید ساعت 2 بعد از ظهر در مقصد مد نظر باشید پس در سایت های مسافرتی آنلاین جستجو کنید تا فهرستی از پروازهایی با هزینه معقول را که در آن ساعت به مقصد میرسند را به شما نشان دهد. اما مطمئنا دوست دارید فهرست پروازهایی که با قیمتی کمتر در همان ساعت به مقصد مورد نظر شما میرسند را هم ببینید پس برای خرید بلیط عجله نکنید و حسابی قیمتها و پروازها را آنالیز کنید.

اینترنت مملو از تورهای مسافرتی، قیمت های مختلف رزرو بلیط، پکیج های مسافرتی متنوع و حتی شرکت های مسافرتی مختلف است، اما باید مراقب مشکلاتی که در ظاهر کار نمیبینید باشید. ممکن است دسترسی به سایت رزرو آنلاین از مراجعه حضوری به دفترآژانس های مسافرتی راحت تر باشد اما رزرو آنلاین سفر برای تعطیلات، معایبی هم دارد.

معایب استفاده از آژانس های مسافرتی آنلاین

معایب: حجم عظیمی از اطلاعات

یکی از برجسته ترین معایب یک محیط فروش آنلاین (آژانس مسافرتی آنلاین) حجم وسیعی از اطلاعات است که میتواند باعث سردرگمی مشتری کم تجربه گردد. یک محیط آنلاین سطح پایین معمولاً امکان درخواست مشاوره و یاری ندارد. در بسیاری از آژانس های آنلاین، هیچ راه ساده ای برای تغییر برنامه های سفر یا اصلاح آنها در صورت بروز مشکل در رزرو وجود ندارد. ما اغلب با مشتریانی روبرو میشویم که نمی دانند در صورت داشتن مشکل در خدمات مسافرتی خریداری شده از پرتال های آنلاین خارجی از کجا باید یاری بگیرند.

معایب: طرف معامله غیر حقیقی

شما میتوانید به وسیله اینترنت به سایت هایی با پیشنهاد های مسافرتی متنوع برای تمام مقصد ها دسترسی داشته باشید اما نمیدانید که این سایت ها با تجملی جلوه دادن خود و با قرار دادن عکس های حرفه ای میتوانند به چه راحتی از شما کلاهبرداری نمایند. در بسیاری از سایت های آنلاین که در حوزه مسافرت هوایی تخصص دارند عکس های نامفهوم با کیفیت پایین از مقصد مورد نظر شما قرار داده شده است. عدم امکان مشورت با عامل نمایندگی در خصوص مقصد سفر یا حتی مطالعه یک بروشور مرتبط با مقصد مد نظر، می تواند شما را اغوا به ثبت نام برای اقامت در هتلی پنج ستاره و راهی سفری کابوس وار کند.

معایب: هزینه های پنهان

سایت های آنلاین رزرو تورهای مسافرتی خود نوعی واسطه هستند. هنگامی که سفر خود را به وسیله این سایتها رزرو می کنید، به این معناست که توافق میکنید تا طبق خط مشی لغو و بازپرداخت آن وب سایت خاص، یا به علاوه سیاست خطوط هوایی یا هتلی که در آن رزرو نموده اید، عمل کنید. بدترین حالت این است که در صورت لغو سفر یا تغییر تاریخ سفر، مجبورید دو هزینه لغو را پرداخت کنید، یکی برای لغو رزرو پرواز و دیگری برای لغو رزرو هتل. در صورت امکان ، خودتان مستقیماً با هتل یا شرکت هواپیمایی تماس بگیرید تا پرواز یا محل اقامت خود را رزرو کنید. وب سایت یا شماره تلفن آنها را پیدا کنید، و هزینه ای که آن آژآنس مسافرتی آنلاین به شما ارائه داده را ذکر کنید و ببینید آیا آنها اصلا با این قیمت به شما خدمات ارائه میدهند یا خیر. به خاطر داشته باشید که پرسیدن هرگز ضرری ندارد!

معایب: عدم قطعیت

رزرو آنلاین سفر به معنای ریسک پذیری است. هتل ها با بهترین قیمت اتاق هایی با منظره فوق العاده را نشان می دهند، اما در اصل این منظره تماشایی فقط شامل تصویری از اقیانوس در دوردست است و آسمان خراش کم رنگی که در این نزدیکی وجود دارد. تصاویری که در بعضی از سایتهای مسافرتی موجود است هم ممکن است اغراق آمیزبوده و تصویری نادرست از اتاق واقعی که در حال رزرو است را به تصویر بکشد.

اینبار که تصمیم به خرید و استفاده از خدمات سایت های آنلاین رزرو بلیط و تور گرفتید این مزایا و معایب را هم در نظر داشته باشید.

منبع: همگردی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1140

به "طراحی سایت: مزایا و معایب سایت های رزرو آنلاین تورهای مسافرتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: مزایا و معایب سایت های رزرو آنلاین تورهای مسافرتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید