مختاری: ناکامی سال گذشته رقابت های جهانی را جبران می کنم، فوتبالیست محبوبم مسی است

به گزارش خیمه نیوز، ملی پوش تیم کشتی فرنگی گفت: قول می دهم برترین کشتی هایم را در رقابت های جهانی صربستان بگیرم و ناکامی سال گذشته را جبران کنم.

مختاری: ناکامی سال گذشته رقابت های جهانی را جبران می کنم، فوتبالیست محبوبم مسی است

محمدرضا مختاری، نماینده وزن 72 کیلوگرم تیم ملی کشتی گفت: سال گذشته بدشانس بودم و دستم از مدال کوتاه ماند، اما سال جاری قول می دهم که برترین کشتی هایم را بگیرم و امیدوارم که حاصل زحماتم یک مدال خوشرنگ باشد.

او در خصوص اینکه چند سال دارد، و چگونه وارد کشتی شده است، گفت: پدرم کشتی گیر بود و دوست داشت که ما هم کشتی گیر شویم و همچون دو برادر دیگرم وارد کشتی شدم، البته احمدرضا برادر بزرگترم به علت آسیب دیدگی کشتی را رها کرد، اما محمدامین برادر 17 ساله ام سال جاری به اردوی تیم ملی هم دعوت شد.

ملی پوش وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی در خصوص حریفان خود در رقابت های جهانی گفت: با یکسری از کشتی گیران قبلا مبارزه نموده ام و فهرست اسامی که اتحادیه اعلام نموده را نیز دارم و با تماشا فیلم کشتی گیران روی آن ها شناخت پیدا خواهم کرد.

او در خصوص اینکه چه فنی را دوست دارد گفت: تمامی فنون کشتی اگر خوب اجرا گردد، زیبا هستند، اما به نظرم اجرای سالتو با گردش کامل که از بالا حریف برو روی پل برود زیبایی خاصی دارد.

مختاری در خصوص شرایط اردو ها و روابطش با سایر کشتی گیران گفت: امکانات خوبی در اختیار داریم، ضمن اینکه کادر فنی و در رأس آن محمد بنا تمامی موارد فنی را به ما گوشزد می نمایند. درحال حاضر کشتی گیران دو به دو تمرین می نمایند که من بیشتر اوقاعت با محمدعلی گرایی مرور فن می کنم. به طور کلی رابطه ام با تمای کشتی گیران خوب است، اما با میثم دلخانی که به خاطر آسیب دیدگی رقابت های جهانی را از دست داد، امیر قاسمی منجزی و محمدجواد رضایی نیز بیشتر ارتباط دارم.

او با بیان اینکه در کشتی فرنگی رومن ولاسوف و در کشتی آزاد هم محمدحسین محمدیان را دوست دارد گفت: به فوتبال علاقه زیادی دارم و پیگیر رقابت های داخلی و خارجی به خصوص لیگ جزیره و لالیگا هستم و فوتبافهرست محبوبم مسی است. علاوه بر فوتبال رشته MMA و مبارزات را دوست دارم.

این کشتی گیر اهل استان فارس و شهر شیراز در خصوص اینکه آیا به المپیک فکر می نماید یا خیر، گفت: فعلا تمرکزم رقابت های جهانی و موفقیت در آن است و تا المپیک 2 سال فاصله داریم.

مختاری در خصوص اینکه چه غذایی را دوست دارد گفت: هر غذایی حتی نیمرو را اگر مادرم درست کند، دوست دارم و معتقدم مادران ادویه ای در غذا می ریزند که در هیچ رستورانی وجود ندارد و آن هم عشق است.

ملی پوش کشتی فرنگی در خصوص اینکه انجام چه تمریناتی را کمتر دوست دارد گفت: دومیدانی را زیاد دوست ندارم، چراکه برای انجام آن انگیزه نداری، اما تمرین کشتی که شامل جنگیدن و مبارزه است را دوست دارم. در نهایت هم باید عرض کنم قدردان زحمات پدر و مادر عزیزم و علی قیطاسی مربی سازنده ام هستم و از مردم عزیز می خواهم برای موفقیت کشتی گیران در رقابت های جهانی دعا نمایند.

خبرنگاران ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1401 بروزرسانی: 7 شهریور 1401 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1435

به "مختاری: ناکامی سال گذشته رقابت های جهانی را جبران می کنم، فوتبالیست محبوبم مسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مختاری: ناکامی سال گذشته رقابت های جهانی را جبران می کنم، فوتبالیست محبوبم مسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید