قهرمانی: شاگردانم از سایپا ترسیدند، کم تجربگی کارمان را خراب کرد

به گزارش خیمه نیوز، سرمربی تیم والیبال بانوان شورا و شهرداری قزوین گفت که شاگردانش از ملی پوشان و تجربه سایپا ترسیدند و همین مسئله آنها را دچار مشکل کرد.

قهرمانی: شاگردانم از سایپا ترسیدند، کم تجربگی کارمان را خراب کرد

اکرم قهرمانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست برابر سایپا در هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان گفت: بازی سختی داشتیم. بازیکنان سایپا خیلی باتجربه هستند و بیشترشان در تیم ملی بزرگسالان بازی کرده اند. فکر می کنم شاگردانم از آنجایی که سایپا بازیکنان ملی پوش زیادی دارد، کمی در جو بازی نبودند و شاید از مسابقه ترسیدند. آنها خوشبختانه در دریافت و توپگیری خیلی خوب کار کردند، اما عملکردشان روی تور خیلی قوی نبود و شاید این ترس روی آنها غالب بود و همین مسئله بازیکنان را به هم ریخت و دچار مشکل شدیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان شورا و شهرداری قزوین ادامه داد: می دانستیم بازی خیلی سنگین و حساسی داریم، اما فکر می کردم شاید بچه ها بتوانند خیلی بهتر از این کار کنند. به هر حال برخی جاها خیلی خوب جنگیدند و شاید کم تجربگی کارشان را خراب کرد.

قهرمانی به ضعف شرایط روانی شاگردانش اشاره کرد و اضافه نمود: در تمرینات با شاگردانم روی مواردی که فکر می کردم در عملکردشان تاثیرگذار باشد، کار کرده بودم، اما مسئله ضعف امروزشان، روحی و روانی بود، چون بیشتر شاگردانم در رده سنی امید هستند. در عین حال بازیکنان دیگر نیز خیلی خوب کار کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی با بیان این مطلب که در بازی بعد جبران خواهند کرد، گفت: روز اول می دانستم در بازی با سایپا دچار چنین مسئله ای خواهم شد، اما قطعا شاگردانم در بازی بعد چون با سایپا بازی کردند و ممکن است از عملکردشان راضی نباشند، می توانند عملکرد بهتری داشته باشند. من می دانستم سایپا قطعا خیلی بهتر از بازیکنان من کار می کند و شاید این بازی برای آنها سطح خیلی بالایی نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 656

به "قهرمانی: شاگردانم از سایپا ترسیدند، کم تجربگی کارمان را خراب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی: شاگردانم از سایپا ترسیدند، کم تجربگی کارمان را خراب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید