فهرست جدید رمان های پرفروش نشریه نیویورک تایمز

به گزارش خیمه نیوز، فهرست جدید هفتگی آثار داستانی نشریه نیویورک تایمز درحالی منتشر شد که کتاب های جنایی نویسندگانی همچون جی . دی راب و جاناتان کلرمن در بین پنج اثر پرفروش دیده می گردد.

فهرست جدید رمان های پرفروش نشریه نیویورک تایمز

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، در صدر فهرست جدید رمان های پرفروش نشریه نیویورک تایمز همچون هفته گذشته رمان غبار آمریکایی نوشته جنین کامینز قرار گرفته است. این رمان که انتقادهای بسیاری را به دنبال داشت، داستان زنی مکزیکی از طبقه متوسط را روایت می نماید که پس از کشته شدن همسر خبرنگارش و دیگر اعضای خانوده اش توسط یک باند مواد مخدر در مکزیک، به همراه پسر هشت ساله اش به سمت مرز مکزیک و ایالات متحده فرار می نماید.

  • آخرین ماجرای جک ریچر در صدر رمان های پرفروش نیویورک تایمز

منتقدان این رمان معتقدند، غبار آمریکایی تصویری ناآگاهانه از مکزیک به مخاطب ارائه می دهد که به واسطه آن به کلیشه های سابق درباره این کشور نیز دامن زده می گردد.

در صندلی دوم این فهرست اما رمان مرگ طلایی نوشته جی دی راب قرار گرفته است. مرگ طلایی که پنجاهمین جلد از سری رمان های در مرگ این نویسنده محسوب می گردد، داستان ایو دالاس کارآگاه جنایی را روایت می نماید که این بار درباره پرونده قتلی که توسط سلاحی مخوف و انگیزه ای نامشخص انجام شده تحقیق می نماید.

رمان رودخانه پرپیچ و خم نوشته داگلاس پرستون و لینکولن چایلد نیز این هفته صندلی سوم را از آن خود نموده است. رودخانه پرپیچ و خم که نوزدهمین جلد از سری کتاب های مامور پندرگست محسوب می گردد داستان چالش برانگیزترین پرونده ای را که پندرگست تا به امروز با آن روبرو شده است بیان می نماید.

اما رمان جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند نوشته دلیا اوئنز که برای هفته های متوالی در این فهرست حضور داشت این هفته نیز در صندلی چهارم به چشم می خورد. این هفتاد و پنجمین هفته حضور اوئنر در این فهرست است.

دیگر رمان تازه وارد این فهرست موزه آرزوها نوشته جاناتان کلرمن است که در رتبه پنجم دیده می گردد. این کتاب که سی و پنجمین جلد از سری کتاب های الکس دل اور است، داستان تحقیق یک روانشناس و یک کارآگاه درباره قتل چهار قربانی کشف شده در ماشین را روایت می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 144

به "فهرست جدید رمان های پرفروش نشریه نیویورک تایمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست جدید رمان های پرفروش نشریه نیویورک تایمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید