همکاری تلویزیون و کتاب برای اعتلای فرهنگ

به گزارش خیمه نیوز، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می نماید. در این مطلب نگاهی به پرفروش ترین آثار داستانی چاپی و الکترونیک این هفته خواهیم داشت.

همکاری تلویزیون و کتاب برای اعتلای فرهنگ

چهار باد نوشته کریستین هانا در هفته نخست انتشار در رتبه اول نهاده شد. السا در یک دوراهی عظیم گیر نموده است و باید بین سفر به غرب و حفظ خانواده و مزرعه یکی را انتخاب کند.

دوک و من نوشته جولیا کوئین کتاب محبوب این روزها در مجلات مختلف است که پس از پنج هفته صندلی خود را حفظ کرد و در رتبه دوم نهاده شد. اولین کتاب از مجموعه بریجرتون درباره شخصیت اصلی یعنی دفنه بریجرتون برای خواننده توضیحاتی ارائه می دهد. وقتی دفنه با دوک هیستینگ به مشکل برمی خورد شهرتش لکه دار می شود. سریال بریجرتون در شبکه تلویزیونی نتفلیکس هم با اقتباس از دوک و من فراوری شده است. سریالی که رکورد میزان تماشا را در نتفلیکس شکست و در نتیجه محبوبیت زیاد قرار است فصل دوم هم فراوری شود.

بازماندگان نوشته جین هارپر نیز به تازگی منتشر شد و در رتبه سوم پرفروش های نیویورک تایمز قرار گرفته است. زندگی کیارن الیوت با یک اشتباه بر اثر بی دقتی زیر و رو می شود. وقتی بعد سال ها به شهر محل تولدش بازمی شود عذاب وجدان به سراغش می آید و زخمی قدیمی سر باز می نماید.

شبیه مار نوشته جاناتان کِلِرمان در هفته نخست انتشار در صندلی چهارم پرفروش های نیویورک تایمز نهاده شد. سی و ششمین کتاب از مجموعه داستانی آلکس دِلور قصه قتلی دیگر را روایت می نماید که دِلور باید برای حل آن کوشش کند.

خط کرم شب تاب نوشته کریستین هانا پس از سه هفته به فهرست پرفروش ها راه پیدا کرد و در صندلی پنجم قرار گرفته است. دوستی بین دو زن بر روی اقیانوس آرام بیش از سه دهه ادامه دارد. نتفلیکس هم سریالی از روی اسم کتاب فراوری کرد که با استقبال مخاطبان روبه رو شده است.

نیمه ناپدیدشده نوشته بریت بنت در رتبه ششم پرفروش های نیویورک تایمز قرار گرفته است. کتابی که در فهرست های برتر مجلات مختلف سال جاری هم نهاده شد. زندگی دوقلوهای رنگین پوستی که در شانزده سالگی تصمیم می گیرند جامعه کوچک مردم سیاه پوست را ترک نمایند و زندگی جدیدی برای خود بسازند. کمی بعد که با مسائل جدیدی روبه رو می شوند یکی از دوقلوها به خانه برمی شود و دیگری هویت جدیدی برای خود به عنوان یک رنگین پوست می سازد.

آن روس نوشته جیمز پترسون و جیمز اُ بُرن در هفته نخست انتشار در صندلی اول پرفروش های نیویورک تایمز نهاده شد اما این هفته در رتبه هفتم قرار گرفته است. سیزدهمین کتاب از مجموعه مایکل بنت درباره قاتلی است که گروهی از زنان را به قتل می رساند و موجب اختلال در کار افسر پلیسی می شود که در حال برنامه ریزی مراسم عروسی اش است.

اشراف زاده ای که دوستم داشت نوشته جولیا کوئین با محبوبیت داستان بریجرتون پیروز شد در صندلی هشتم پرفروش های نیویورک تایمز قرار بگیرد. دومین داستان از مجموعه بریجرتون که همزمان با کتاب اول از این مجموعه منتشر شد. دیگر کتاب این مجموعه در رده دوم این هفته قرار گرفته است. کیت شفیلد کوشش می نماید به دلایل خاصی آنتونی بریجرتون را از ازدواج منصرف کند.

کتابخانه نیمه شب نوشته گریس هیگ در رده نهم پرفروش های نیویورک تایمز در هفته جاری قرار گرفته است. کتابخانه ای بین مرگ و زندگی وجود دارد که در آن به شما می گوید یک انسان می تواند چند نوع زندگی مختلف را تجربه کند. وقتی نورا سید خود را در این کتابخانه می بیند احساس می نماید وظیفه دارد اتفاقی که سال ها پیش اتفاق افتاده است عوض کند و این بار تصمیم بهتری بگیرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 885

به "همکاری تلویزیون و کتاب برای اعتلای فرهنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری تلویزیون و کتاب برای اعتلای فرهنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید