فرزام: تمرین ملی پوشان حتی یک روز تعطیل نشده است

به گزارش خیمه نیوز، سرمربی تیم ملی روئینگ با اشاره به اینکه حتی یک روز هم تمرینات شاگردانش لغو نشده گفت: با تمرینات آمادگی بدنی که بچه ها انجام داده اند، می توانیم فقط با یک ماه پاروزدن به شرایط ایده آل مسابقه برسیم.

فرزام: تمرین ملی پوشان حتی یک روز تعطیل نشده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون قایقرانی، افشین فرزام در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی درباره تمرینات ملی پوشان این تیم گفت: تا 25 اسفند که بچه ها کاملا با قدرت تمرینات با کیفیت خود را دنبال می کردند و کاملا آماده بودند و لغو مسابقات انتخابی خبر بسیار ناخوشایندی برای آنها بود.

وی ادامه داد: اما با اعلام زمان تعویق رقابت ها انتخابی دیگر شرایط معین بود و باید آمادگی روحی و جسمی ملی پوشان را حفظ می کردیم. پس از خاتمه اردوها بچه ها بدون وقفه به تمرینات آمادگی خود ادامه دادند. تمرینات طبق آن چیزی که امکانش بود پیگیری شد و ورزشکاران فقط تمرین در آب نداشتند.

فرزام در مورد نظارتش بر تمرینات ملی پوشان گفت: به طور روزانه و هر وعده تمرین بچه ها تصویر ارگو را برای من ارسال می نمایند و با آنالیز و ارزیابی آن تمرینات بعدی را طراحی و برنامه ریزی می کنیم و در حال حاضر از آمادگی جسمانی خوبی برخوردارند و همانطور که گفتم با یک ماه پارو زدن می توانند در مسابقه شرکت نمایند.

وی در مورد شرایط کسب سهمیه در روئینگ اظهار کرد: خوب ما برنامه ریزی نموده بودیم که با 2 مدال طلا سهمیه کسب کنیم و فقط در این شرایط بود که می توانستیم 2 سهمیه داشته باشیم و واقعا هم برای آن آماده بودیم و بچه ها از نظر شرایط جسمی و اعتماد به نفس به این باور رسیده بودند که می توانیم این کار را انجاهم دهیم.

فرزام اضافه کرد: اما با اعلام اینکه سهمیه ها بر اساس رقابت های قاره ای توزیع می گردد بچه ها کمی ناراحت بودند که با پیگیری هایی که انجام شد قرار شد که هر دو ورزشکار ما سهمیه داشته باشند اما نهایتا کلا مسابقات لغو شد و قرار شد یک سال به تعویق بیافتد.

وی در مورد شرایط پیش آمده با توجه به تعویق مسابقات اظهار کرد: بالاخره شرایطی است که برای همه ورزشکاران پیش آمده و باید بسیار کوشش کنیم تا شرایط خوبمان را حفظ کنیم. باید برنامه ریزی بهتری داشته باشیم و سطح مان را ارتقا دهیم. به هرحال فرصتی است برای تمرین بیشتر که برای همه یکسان است و هر چه بهتر از آن استفاده کنیم می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

فرزام همچنین با تقدیر از عملکرد فدراسیون در انجام نامه نگاری ها در مورد شرایط کسب سهمیه گفت: باید قدردانی داشته باشم از زحمات رئیس فدراسیون و روابط بین الملل پیش از اینکه رقابت ها لغو گردد. با نامه نگاری ها و پیگیری هایی که داشتند در شرایطی که بسیاری از سازمان ها و فدراسیون جهانی تعطیل بودند توانستیم مسئولان جهانی را متقاعد کنیم که با 2 طلا رقابت های قهرمانی آسیا، 2 سهمیه داشته باشیم و این کار بزرگی بود که جای تقدیر دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 321

به "فرزام: تمرین ملی پوشان حتی یک روز تعطیل نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرزام: تمرین ملی پوشان حتی یک روز تعطیل نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید