عجیب اما واقعی؛ قورباغه به پروانه لبخند زد و او را نخورد!

به گزارش خیمه نیوز، تصاویری خیره کننده از یک پروانه و یک قورباغه منتشر شده که پس از فرود آمدن پروانه روی سر قورباغه، این دو نامحتمل ترین دوستان شدند.

عجیب اما واقعی؛ قورباغه به پروانه لبخند زد و او را نخورد!

به گزارش خبرنگاران، یک تصویر قورباغه درختی 4 سانتی متری را نشان می دهد که به دوست تازه خود که روی سرش فرود آمده لبخند می زند.

تصویر دیگری پروانه سفید و زرد را نشان می دهد که به زیبایی در کنار قورباغه روی شاخه درخت نشسته و قبل از پریدن روی سر قورباغه با هم آشنا می شوند!

تانتو ینسن عکاس 43 ساله از جاکارتای اندونزی، تصاویری از نمای نزدیک از پروانه گرفت که به زیبایی روی قورباغه فرود آمد و از یک بعد از ظهر آرام با هم لذت بردند.

وی این تصاویر را با استفاده از دوربین سونی ILCE 9 با لنز ماکرو در جاکارتا ثبت نموده است.

این عکاس در فاصله کمتر از یک متری قورباغه توانست لحظه زیبای فرود پروانه بر بالای قورباغه درختی را به تصویر بکشد.

برای چند دقیقه، تانتو دیدن می کرد که قورباغه از دوست تازهش که پشتش نشسته بود، بی تفاوت به نظر می رسید، تقریباً به نظر می رسید که این جفت از همراهی یکدیگر لذت می برند.

تانتو می گوید: زمانی که عکس ها را گرفتم فقط حدود یک متر قورباغه و پروانه فاصله داشتم. او گفت متوجه شدم که پروانه روی قورباغه پرواز کرد و در تمام مدتی که آنجا بودم به قورباغه نزدیک شد. چیزی که من شاهد آن بودم این بود که پروانه روی پشت قورباغه ماند، حتی زمانی که متوجه حضور من شد.

منبع: فرارو
انتشار: 22 تیر 1402 بروزرسانی: 22 تیر 1402 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1577

به "عجیب اما واقعی؛ قورباغه به پروانه لبخند زد و او را نخورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب اما واقعی؛ قورباغه به پروانه لبخند زد و او را نخورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید