طعنه مودریچ به کلوپ و کومان؛تاریخ ما لکه دار نمی شود

به گزارش خیمه نیوز، لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، می گوید آنها با هدف دفاع کردن پا به آنفیلد نخواهد گذاشت.

طعنه مودریچ به کلوپ و کومان؛تاریخ ما لکه دار نمی شود

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رئال مادرید روزهای فوق العاده ای را سپری می کند. پر افتخار ترین تیم فوتبال اروپا هفته گذشته پیروز شد در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با نتیجه 3-1 از سد لیورپول عبور کند و پس از آن در لالیگا به یک پیروزی بسیار مهم و حیاتی مقابل بارسلونا دست یافت.

رئال مادرید فردا شب در مسابقه ای بسیار مهم در آنفیلد بازی برگشت را برابر لیورپول برگزار خواهد کرد. لوکا مودریچ پیش از این بازی گفت: ما تیمی جاه طلب هستیم و باید عملکردی همچون مسابقه رفت از خود ارائه دهیم. به عنوان یک تیم در دفاع و حمله حضور پیدا کنیم. برای دفاع کردن به اینجا نیامده ایم بلکه به دنبال پیروزی هستیم. شرایط کنونی باعث شده تماشاگران در ورزشگاه حضور پیدا نکنند اما ترجیح می دادم در آنفیلد پر بازی کنیم.

ما در شرایط خوبی قرار داریم. فشردگی مسابقات مهم است اما باید تحمل کنیم. ما 9 ماه به شکل مداوم کار کرده ایم تا این جا حضور پیدا کنیم بنابراین نمی توانیم شکایتی بابت خستگی داشته باشیم. امیدوارم در سرانجام همه این تلاش ها به پاداش مورد نظرمان برسیم.

لوکا مودریچ در مورد مصدومیت لوکاس واسکز گفت: مصدومیت او تاثیر زیادی روی بازی ما خواهد گذاشت و امیدواریم که سریعتر بهبود پیدا کند. البته مسائل باعث خواهد شد که ما متحد تر شویم. ما به همه بازیکنان سطح بالا احتیاج داریم. آسیب دیدگی های زیادی وجود دارد اما هرگز نمی توانیم شکایت کنیم و این کار را هم انجام نداده ایم.

ستاره کروات رئال مادرید در رابطه با شایعات حضور کیلیان امباپه در این تیم نیز گفت: نمی دانم چه چیزی به شما بگویم. شایعات زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه بازیکنانی به اینجا می آیند. من نمی توانم به این مسئله ورود کنم. امباپه بازیکن بزرگی است و این موضوع را نشان داده و اینجا از چنین ستاره هایی استقبال می شود. با این حال اکنون زمان درستی برای صحبت در این باره نیست اما در عین حال او یکی از بهترین هاست.

مودریچ درباره تمدید قرارداد با احتمالی با رئال مادرید: فرایند تمدید قرارداد من به خوبی پیش می رود. نمی توانم بیشتر از این چیزی به شما بگویم. در اینجا احساس خوشبختی می کنم و امیدوارم سال آینده نیز اینجا بمانم. نمی توانم بیشتر از این به شما بگویم.

لوکا مودریچ درباره تونی کروس: ما سالهاست که در کنار هم بازی می کنیم و من می توانم بگویم که او یکی از بازیکنانی است که من بیشترین احساس راحتی را کنارش دارم. من بازی کنار او را دوست دارم و از این موضوع کاملاً لذت می بریم.

مودریچ درباره اعتراضات کومان و کلوپ: هر چیزی که از بیرون گفته می شود نمی تواند داستان ما و آن کاری که انجام می دهیم را تغییر دهد. طبیعی است وقتی که شما بهترین تیم جهان باشید چنین چیزهایی نیز وجود داشته باشد. هیچ چیزی نمی تواند تاریخ ما را لکه دار کند.

ستاره کروات درباره ادامه یافتن حضور فلورنتینو پرز در راس باشگاه رئال مادرید نیز گفت: به رئیس باشگاه به خاطر این انتصاب تبریک می گویم. قطعا او به دنبال ساختن تیمی بزرگ است اگرچه در حال حاضر نیز چنین شرایطی وجود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 917

به "طعنه مودریچ به کلوپ و کومان؛تاریخ ما لکه دار نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه مودریچ به کلوپ و کومان؛تاریخ ما لکه دار نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید