طاهری و علیزاده در انتظار چراغ سبز محمد بنا

به گزارش خیمه نیوز، به گزارش خبرنگاران، پس از اینکه حسین نوری نتوانست سهمیه المپیک را در رقابتهای گزینشی قزاقستان کسب کند و در آخرین ثانیه های مبارزه نیمه نهایی در یک غافلگیری مغلوب حریف شد، محمد بنا به فکر گزینه دیگری برای کسب سهمیه افتاد.

طاهری و علیزاده در انتظار چراغ سبز محمد بنا

بدین ترتیب رامین طاهری و ناصر علیزاده به عنوان گزینه های وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی از سوی محمد بنا به فدراسیون معرفی شدند تا یکی از این دو مدعی بزودی در رقابتهای گزینشی بلغارستان به میدان برود.

هنوز تعیین نیست کدام یک از این دو فرنگی کار باید برای کسب سهمیه راهی صوفیه گردد، اما آنچه مسلم است کشتی گیر منتخب مسئولیت سنگینی را بر عهده دارد و باید در آخرین میدان گزینشی، پیروز به کسب سهمیه المپیک گردد.

گفته می گردد با توجه به اهمیت این مسابقات، محمد بنا هم در کنار حبیب الله اخلاقی مربی تیم ملی کشتی فرنگی، ملی پوش اعزامی به بلغارستان را همراهی خواهند کرد.

مسابقات گزینشی المپیک طی روزهای 16 تا 19 اردیبهشت 1400 در صوفیه بلغارستان برگزار می گردد که این میدان بر خلاف گزینشی قزاقستان که به مدعیان آسیایی اختصاص داشت، با حضور تمامی مدعیان جهانی برگزار خواهد شد.

شاگردان محمد بنا تا به امروز 5 سهمیه بازی های المپیک را کسب نموده و تنها یک سهمیه در وزن 87 کیلوگرم باقی مانده تا تیم محمد بنا را در توکیو کامل کند. علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی و امیر قاسمی منجزی در رقابت های جهانی 2019 قزاقستان در اوزان 60، 77 و 130 کیلوگرم صاحب سهمیه المپیک شدند و محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی هم در اوزان 67 و 97 کیلوگرم در مسابقات گزینشی قزاقستان دو سهمیه دیگر را از آن خود کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 965

به "طاهری و علیزاده در انتظار چراغ سبز محمد بنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری و علیزاده در انتظار چراغ سبز محمد بنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید