خبرنگاران نوری سهمیه المپیک نگرفت

به گزارش خیمه نیوز، تهران - خبرنگاران- حسین نوری نماینده وزن 87 کیلوگرم کشورمان در رقابت های کشتی فرنگی گزینشی قاره آسیا به میزبانی قزاقستان با شکست برابر حریف چینی از کسب سهمیه المپیک بازماند.

خبرنگاران نوری سهمیه المپیک نگرفت

به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی گزینشی المپیک در قاره آسیا روزهای 20 الی 22 فروردین و مسابقات کشتی قهرمانی آسیا روزهای 23 الی 28 فروردین ماه 1400 در شهر آلماتی کشور قزاقستان برگزار می شود.

در وزن 87 کیلوگرم حسین نوری در کشتی نخست با نتیجه 9 بر صفر شاگلدی آنایف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

نوری در این مرحله مقابل فی پنگ دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از چین با نتیجه 4 بر 4 مغلوب و سهمیه المپیک را از دست داد.

لحظاتی پیش محمدرضا گرایی پیروز شد چهارمین سهمیه المپیکی کشتی فرنگی را کسب کند. تا لحظاتی دیگر محمدهادی ساروی در نیمه نهایی وزن 97 کیلوگرم به مصاف حریف خود خواهد رفت و با کسب پیروزی سهمیه المپیک را خواهد گرفت.

ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر جهانگیر توردیف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با برنده دیدار میان یانان چن از چین و ژیاموحامت صفراف از ترکمنستان روبرور می شود.

پیش از این علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی و امیر قاسمی منجزی در پیکارهای جهانی سال 2019 پیروز به کسب سهمیه المپیک در وزن های 60، 77 و 130 کیلوگرم شدند و کنندگان کشورمان باید برای کسب سهمیه در اوزان 67، 87 و 97 کیلوگرم نیز در 2 رقابت گزینشی قاره آسیا و گزینشی جهانی تلاش کنند.

آن دسته از کشتی گیرانی که در گزینشی قاره ای پیروز به کسب سهمیه المپیک نشوند، برای دریافت سهمیه المپیک باید در پیکارهای گزینشی المپیک که در سطح جهانی اردیبهشت ماه در صوفیه بلغارستان (6 تا 9 مه) برگزار می شود، حضور یابند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 912

به "خبرنگاران نوری سهمیه المپیک نگرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نوری سهمیه المپیک نگرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید