شوک دوم به استقلال؛ محمد محبی رفتنی شد!

به گزارش خیمه نیوز، مدت زیادی از وعده ویژه حجت کریمی به طرفداران استقلال مبنی بر حفظ مهدی قایدی و محمد محبی نمی گذرد، اما گویا او هم متوجه شده که عملی کردن این وعده، اصلا کار راحتی نیست. حجت کریمی در مصاحبه اولش گفته بود هر دو بازیکن را حفظ خواهد نمود، اما در مصاحبه اش با برنامه فوتبال برتر، گفته بود قایدی کارش معین نیست و باید به امارات برود، اما فقط محبی را حفظ می نماید. اما واقعیت ماجرا این است که جدا از مهدی قایدی که به خاطر قرارداد با شباب الاهلی، بازیکن باشگاه اماراتی محسوب می گردد و نه استقلال و نه او امکان تصمیم گیری درباره آینده شان را ندارند، شرایط محمد محبی هم در هاله ای از ابهام واقع شده است و به نظر می رسد که او هم نتواند در استقلال بماند.

شوک دوم به استقلال؛ محمد محبی رفتنی شد!

اگرچه باشگاه استقلال می تواند با پرداخت 600 هزار دلار به باشگاه سانتاکلارای پرتغال، رضایتنامه بازیکن ملی پوشش را به صورت قطعی بگیرد و او را قطعی به استقلال بیاورد، اما بعید است این اتفاق بیفتد. حتی بعضی اخبار درباره توافق استقلال با باشگاه پرتغالی مبنی بر پرداخت مبلغ رضایتنامه در سه قسط منتشر شده بود، اما هنوز به صورت قطعی تایید نشده است.

اخبار غیررسمی حاکی از آن است که مسائل متعدد باشگاه استقلال و نامشخص بودن شرایط نیمکت این تیم برای فصل آینده باعث شده که محمد محبی هم دیگر مثل گذشته، تمایل چندانی به ماندن در استقلال نداشته باشد و گویا با نزدیکانش هم درباره این مساله صحبت نموده است. شنیده شده سوالاتی هم در اردوی تیم ملی از محبی و قایدی پرسیده شده و آن ها در زمینه ماندن در استقلال بی خبر بوده و نظر قطعی نداده اند و در کل احتمال نماندن آن ها در استقلال، بسیار بیشتر از ماندن آنهاست!

اگر این خبر صحت داشته باشد، حجت کریمی به عنوان نفر اول تیم مدیریتی استقلال، بیشتر از قبل مورد انتقاد طرفداران تیمش قرار خواهد گرفت چرا که او تا امروز درباره موارد مختلفی وعده داده که هیچکدام از آنها، عملی نشده است.

منبع: فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 30 خرداد 1402 بروزرسانی: 30 خرداد 1402 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1568

به "شوک دوم به استقلال؛ محمد محبی رفتنی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک دوم به استقلال؛ محمد محبی رفتنی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید