سیستم اداری کشور ایراداتی دارد ، دریافت مدرک دانشگاهی، تنها راه استخدام

به گزارش خیمه نیوز، رئیس اتحادیه دانشگاه های غیرانتفاعی کل کشور گفت: سیستم اداری کشور دارای ایراداتی است. شرایط استخدام را به گونه ای قرار داده اند تا کارایی شما مورد توجه واقع نشود و تنها، مدرک دریافتی عامل استخدام باشد.

سیستم اداری کشور ایراداتی دارد ، دریافت مدرک دانشگاهی، تنها راه استخدام

علی آهون منش، رئیس اتحادیه دانشگاه های غیرانتفاعی کل کشور در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: فارغ التصیلان دانشگاهی اگر به ارائه مقاله نپردازند هرگز استاد نخواهند شد. علاوه بر این برای مقبولیت یافتن مقالات نیز باید آن را در یک ژورنال به ثبت برسانند.

وی با بیان اینکه بسیاری از این مقالات کارایی لازم را ندارند؛ اظهارکرد: میزان کارایی مقالات در برطرف مسائل جامعه مورد سنجش قرار نمی گیرد. بلکه اساتید با توجه به اهمیت ژورنالی که مقاله در آن چاپ شده است از امتیاز برخوردار می شوند.

رئیس اتحادیه دانشگاه های غیرانتفاعی کل کشور ادامه داد: سیستم اداری کشور دارای ایراداتی است. شرایط استخدام را به گونه ای قرار داده اند تا کارایی شما مورد توجه واقع نگردد و تنها، مدرک دریافتی عامل استخدام باشد.

آهون منش با اشاره به آیین نامه ارتقاء اساتید اظهار کرد: این آیین نامه احتیاج به بازنگری دارد به نحوی که اساتید براساس حل مسائل جامعه و نه براساس تدوین تعدادی مقالات ارتقاء یابند. در این راستا دانشگاه ها می توانند در عین اجرا سازی آیین نامه وزارت علوم، با توجه به شرایط خود چند بند را به آن بیفزایند تا نواقص آن مرتفع گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 228

به "سیستم اداری کشور ایراداتی دارد ، دریافت مدرک دانشگاهی، تنها راه استخدام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم اداری کشور ایراداتی دارد ، دریافت مدرک دانشگاهی، تنها راه استخدام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید