سیدنی، پنجمین شهر زیبای جهان

به گزارش خیمه نیوز، سیدنی یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین شهر های کشور استرالیا و پایتخت ایالت ویلز جنوبی است. این شهر در سال 2018 برای چندمین بار جزء زیباترین شهر های جهان شناخته شد. سیدنی به عنوان نماد استرالیا نیز معروف است.

سیدنی، پنجمین شهر زیبای جهان

چرا به سیدنی سفر کنیم؟

سالانه گردشگران زیادی سیدنی را برای گذراندن تفریحات خود انتخاب می کنند، با اینکه این شهر جزو شهرهای گران دنیا است اما جاذبه های گردشگری، متعدد دنیاگرد های زیادی را جلب خود می کند. اولین دانشگاه استرالیا در این شهر تاسیس شد که کماکان یکی از برترین دانشگاه های دنیا است. در اینجا به برخی دلایلی که شما را به سیدنی علاقه مند می کند اشاره میکنیم:

  • رستوران خوشمزه سیدنی

سیدنی شهری است مملو از غذاهای متنوع ؛ شما در این شهر می توانید انواع غذاهای دریایی، غذاهای محلی، بین المللی و غذاهای ارگانیکی که با محصولاتی که در خود این شهر تولید می شود را تست کنید و لذت ببرید.

  • سیدنی، مهد قهوه دنیا

در سیدنی کافه های بزرگ و کوچکی را پیدا می کنید که در آنها هر نوع قهوه دلخواهتان را می توانید نوش جان کنید، صاحب بیشتر این کافه ها ایتالیایی ها و یونانی ها هستند پس مطمئن باشید قهوه درجه یکی به شما خواهند داد.

  • سیدنی، شهری برای هنرمندان

اگر به هنر و کارهای هنری علاقه مند هستید سفر به سیدنی را از دست ندهید. گالری های هنری ویلز جنوبی و موزه هنرهای معاصر از زیباترین و محبوب ترین مکان هایی هست که در این سفر از آن دیدن می کنید.

  • سیدنی، شهری سبز

سیدنی پارک ها و فضای سبز بسیاری دارد که مناسب علاقمندان به ورزش و دوچرخه سواری است، با خیالی راحت و در هوای پاک و تمیز می توانید دوچرخه سواری کنید.

می توانید از مکان های مشهور شهر بالا بروید! پل هاربور سیدنی یک بنای فلزی است که پس از طی کردن حدود سه ساعت و نیم می توانید یک تفریح جذاب را تجربه کنید.

جهت اخذ مشاوره در ارتباط با امور مهاجرتی، با خبرنگاران در ارتباط باشید.

منبع: اینترنت
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 579

به "سیدنی، پنجمین شهر زیبای جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدنی، پنجمین شهر زیبای جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید