سخنگوی وزارت ورزش و جوانان: با انتخاب ما استقلال و شهر خودرو در امارات بازی می کنند، دیپلماسی خردمندانه تیم ملی را هم نجات داد

به گزارش خیمه نیوز، مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش و جوانان گفت: طبق توافق با مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا، فقط دو بازی مرحله حذفی استقلال و شهر خودرو با انتخاب ما در امارات است و مابقی میزبانی ها در ایران عزیز خواهد بود.

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان: با انتخاب ما استقلال و شهر خودرو در امارات بازی می کنند، دیپلماسی خردمندانه تیم ملی را هم نجات داد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به توافق ارزشمند هیئت ایرانی مرکب از سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و مدیران عامل باشگاه های استقلال و پرسپولیس و فدراسیون فوتبال در مالزی و دیدار با دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: توافق بزرگ مالزی، هم حق باشگاه ها را حفظ کرد و هم تیم ملی را نجات داد. کنفدراسیون فوتبال آسیا تضمین کتبی داد که میزبانی های ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حفظ شود.

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه در چند روز گذشته وحدت و همراهی بسیار خوبی نزد مدیران، فدراسیون فوتبال و همراهی و کمک مؤثر وزیر ورزش و دولت با حمایت گسترده رسانه ها به خصوص صداوسیما و البته هواداران باشگاه ها و فوتبال و مردم شکل گرفت و توانستیم از حق فوتبال و کشور دفاع کنیم.

ناظمی در ادامه اضافه نمود: طبق توافق با مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا، فقط دو بازی مرحله حذفی استقلال و شهر خودرو با انتخاب ما در امارات برگزار می شود و مابقی میزبانی ها در ایران عزیز خواهد بود.

وی شرح داد: با این دیپلماسی دقیق و خردمندانه، تیم ملی فوتبال ایران هم نجات یافت و ان شاءالله با حضور هزاران هزار تماشاگر علاقه مند کشور با شکست حریفان، ششمین جام جهانی را هم تجربه خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 89

به "سخنگوی وزارت ورزش و جوانان: با انتخاب ما استقلال و شهر خودرو در امارات بازی می کنند، دیپلماسی خردمندانه تیم ملی را هم نجات داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی وزارت ورزش و جوانان: با انتخاب ما استقلال و شهر خودرو در امارات بازی می کنند، دیپلماسی خردمندانه تیم ملی را هم نجات داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید