عزیزی خادم: قطعاً در بازی با کره تماشاگر خواهیم داشت، VAR در استادیوم آزادی آفلاین خواهد بود

به گزارش خیمه نیوز، رئیس فدراسیون فوتبال اعلام نمود استفاده از سیستم VAR در ملاقات ایران - کره جنوبی آفلاین خواهد بود.

عزیزی خادم: قطعاً در بازی با کره تماشاگر خواهیم داشت، VAR در استادیوم آزادی آفلاین خواهد بود

به گزارش خبرنگاران، شهاب الدین عزیزی خادم درباره اردوی تیم ملی ایران در کشور امارات گفت: همانطور که از قبل هماهنگی ها صورت گرفته بود، تیم ملی با پرواز اختصاصی راهی امارات شد. خدا را شکر بچه ها هم به اردو اضافه شدند. هفته مهمی پیش رو داریم و هم ملاقات با امارات و هم بازی با کره سرنوشت ساز هستند. برد و باخت همواره بخشی از فوتبال بوده، ولی همه شرایط فراهم است. تیم ملی علیرغم سختی کار و میزبانی امارات ان شاءالله یک بازی در خور نام ایران را به نمایش بگذارد.

وی در خصوص شرایط حضور تماشاگران ایرانی در ملاقات با امارات شرح داد: قرار است فردا (سه شنبه) آخرین آمار را به ما بدهند. هنوز چیزی قطعی نشده است و سهمیه ما را اعلام نکردند. فردا اعلام می کنیم که چند درصد از استادیوم به ما اختصاص دارد تا طرفداران از آن استفاده نمایند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره ملاقات با کره جنوبی هم شرح داد: برنامه ریزی های لازم برای این مسابقه صورت گرفته است . جا دارد از وزیر ورزش هم تشکر کنم. امیدوارم بتوانیم این بازی را با حضور تماشاگران و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم. ظرف یکی دو روز آینده آمار رسمی تعداد تماشاگران را اعلام خواهیم کرد. روز گذشته سیستم VAR وارد ایران شد و امشب هم مانیتورها وارد می شوند. این یک کار تاریخی است. ان شاءالله بتوانیم دقت و نظارت را در بازی های ملی و باشگاهی داشته باشیم.

عزیزی خادم در واکنش به این پرسش که آیا حضور 10 هزار تماشاگر در ملاقات ایران - کره قطعی شده است یا خیر، اسم کرد: تقریباً صحبت های مفصلی در این باره صورت گرفته است، ولی تعداد قطعی ظرف یکی دو روز آینده اعلام خواهد شد. قطعاً در بازی با کره تماشاگر خواهیم داشت. بعد از میزبانی و ورود VAR که جلوی خیلی از بهانه جویی ها برای میزبانی ایران را گرفت، حضور تماشاگران خیلی مهم است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استفاده از سیستم VAR در ملاقات ایران و کره به صورت آنلاین خواهد بود یا آفلاین، اعلام نمود: در بازی با کره سیستم VAR آفلاین خواهد بود. ان شاءالله بعد از آن تمام مدارک اخذ خواهد شد تا ظرف سه تا چهار ماه آینده استادیوم های کشور تجهیز شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال در انتها یادآور شد: تیم ملی متعلق به مردم است و همه وظیفه داریم از آن حمایت کنیم. این هم فقط حمایت اقتصادی نیست و بحث معنوی هم وجود دارد. الان فوتبال کشور احتیاج دارد تیم ملی به جام جهانی صعود کند. هر کسی در هر پستی قرار گرفته است باید آگاهانه به فوتبال ملی یاری کند. همان کاری که رسانه ها انجام می دهند. متأسفانه بعضی آدم ها دنبال مهم بودن هستند، ولی مفید بودن اهمیت دارد، نه مهم بودن. در آینده همه قضاوت خواهیم شد. ان شاءالله بتوانیم این فضا را برای رده های دیگر ملی هم فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1151

به "عزیزی خادم: قطعاً در بازی با کره تماشاگر خواهیم داشت، VAR در استادیوم آزادی آفلاین خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی خادم: قطعاً در بازی با کره تماشاگر خواهیم داشت، VAR در استادیوم آزادی آفلاین خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید