توافق نمی کردیم باید جریمه سنگین می دادیم، تضمینAFC برای میزبانی

به گزارش خیمه نیوز، به گزارش خبرنگاران وبه نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمدحسن انصاری فرد درباره جزییات جلسه امروز مدیران عامل باشگاه های ایران در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی گفت: توافق کردیم که دیگر محرومیتی در کار نباشد چرا که اگر با AFC به توافق نمی رسیدیم هر یک از کنندگان ایران محرومیت دو ساله و جریمه نقدی در انتظارشان بود اما در این جلسه از حق ایران دفاع و قرار شد تیم های استقلال و شهر خودرو در مرحله پلی آف خارج از ایران بازی کنند و اگر به مرحله گروهی صعود کردند مثل پرسپولیس و سپاهان در خانه بازی کنند.

توافق نمی کردیم باید جریمه سنگین می دادیم، تضمینAFC برای میزبانی

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: قبلاً AFC پیشنهاد کرده بود که ابتدا تیم های ایرانی در خانه رقبا به میدان بروند و بعد آنها شرایط میزبانی ایران را بررسی کنند و از ایران گارانتی بگیرند اما در جلسه امروز از AFC تضمین گرفتیم که بازی های خانگی کنندگان ایران در مرحله گروهی در ورزشگاه خودشان برگزار شود و میزبانی به تیم های ایرانی بازگردانده شد.

انصاری فرد گفت: ما با این توافق تیم ملی را هم از خطر محرومیت از میزبانی نجات دادیم چرا که اگر امروز این توافق با AFC انجام نمی شد ممکن بود تیم ملی هم نتواند در ایران میزبانی کند و در نهایت این یک پیروزی بزرگ برای فوتبال ایران بود که شکر خدا به دست آمد. این را هم بگویم اول بازی های خارج از خانع ها برگزار و سپس در خانه بازی می کنیم. منتهی ما بابت این اتفاق گارانتی گرفتیم.

وی تاکید کرد: ما تاکید کردیم کفدراسیون می بایست تیم تحقیقاتی می فرستاد؛ چرا که ایران امن است و همانطور که ما به مالزی آمدیم پروازها هم در حال انجام است و مسئله ای نیست.آنها مشورت کردند و نهایت به ما گارانتی دادند در مرحله گروهی حتماً میزبان هستیم و فقط اول باید خارج از خانه ها را برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 91

به "توافق نمی کردیم باید جریمه سنگین می دادیم، تضمینAFC برای میزبانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق نمی کردیم باید جریمه سنگین می دادیم، تضمینAFC برای میزبانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید