تورهای چین: زیباترین کاخ های شانگهای

به گزارش خیمه نیوز، شانگهای بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر جهان است. جمعیت این شهر از مرز 24 میلیون نفر عبور نموده است. لقب این شهر در جهان جنگل آسمان خراش ها می باشد. با این حال با وجود ساختمان های بلند و مدرنیزه شدن سریع زندگی در بندر شانگهای، این شهر بافت تاریخی خود را حفظ نموده است. کاخ های شانگهای از نظر تاریخی و فرهنگی قدمت بسیار کهنی دارد. جاذبه های گردشگری متنوعی در این شهر وجود دارد. خیابان های پر نور و درخشان، مراکز خرید متعدد، موزه های مختلف، آسمان خراش های تجاری و تفریحی مانند برج تجارت جهانی نمونه هایی از نقاط دیدنی شانگهای هستند.

تورهای چین: زیباترین کاخ های شانگهای

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

با این حال این شهر دارای جنبه جهانگردی دیگری نیز می باشد. قلعه ها و کاخ های شانگهای معماری و سبک چینی خاص خود را دارند. بسیاری از منطقه ها و ساختمان های تاریخی شانگهای در فاصله نزدیک بهم قرار دارند. بنابراین می توانید پیاده از قلعه ها و کاخ های شانگهای بازدید کنید. با ما همراه باشید تا در این مقاله تعدادی از این قلعه ها و کاخ ها را به شما معرفی کنیم.

منطقه باند در شانگهای

با ورود به منطقه باند در شهر شانگهای، کافی است به غرب بروید تا شهر قدیمی شانگهای، محله فرانسوی ها و سایر نقاط تاریخی این شهر را بازدید کنید. منطقه باند در گذشته تفرج گاهی بوده به طول تقریبی 2 کیلومتر در کنار رودخانه هوانگ پو. این منطقه بخش خوش نشین شانگهای حساب میشد و افراد ثروت مند قلعه ها و کاخ های خود را در کنار رودخانه هوانگ پو می ساختند. ساختمان های قدیمی بسیاری در این ناحیه وجود داشت که بعدها به عنوان سفارت کشورهای بریتانیا، فرانسه، هلند، بلژیک، ایتالیا، ژاپن، آلمان و غیره بکار گرفته شدند. نمای این قلعه ها و کاخ ها در شب بسیار دیدنی است.

تاریخ این منطقه

برای اینکه درک بهتری از تاریخ منطقه باند بدست آورید، پیشنهاد می کنیم سفر خود را از بخش شمالی این تفرجگاه در نزدیکی پل ویابیدو آغاز کنید. قلعه ها و کاخ های مشهوری اعم از کنسولگری انگلستان در این بخش وجود دارند که اکنون تبدیل به هتل شده اند. در این هتل به سبک انگلیسی ها چای عصرانه بسیار خوش عطری سرو می شود. در بخشی دیگر از منطقه باند موزه هنر راک بند وجود دارد، این کاخ قدیمی اکنون به عنوان موزه هنری سبک دگو به کار خود ادامه می دهد. با طی مسافتی بیشتر به خانه رزولت می رسیم.

این کاخ در حال حاضر به رستوران بزرگ تبدیل شده که نامش اسکار رزولت است. بعلاوه چندین ساختمان قدیمی بانک نیز مشاهده می شوند. هتل فیرمونت پیس با سقف هرمی و خانه فرهنگ و رسوم شانگهای که دارای برج ساعت 90 متری می باشد نیز از آدینه قلعه ها و کاخ هایی هستند که در این منطقه قرار گرفته اند.خبرنگاران ارائه دهنده کلیه خدمات گردشگری اعم از تور های داخلی و خارجی آماده است تا سفر های داخلی و خارجی شما عزیزان به شما خدمت رسانی نموده و لحظات به یادماندنی برای شما رقم بزند، تور ترکیه ، تور پاتایا ، تور گرجستان ، تور ارمنستان و… از جمله تور های پر هوادار برای گردشگران است ، اطلاعات تکمیلی را در لینک زیر دنبال کنید.

شانگهای قدیم (ناناشی) و باغ یو

ناناشی، که به زبان چینی ترجمه شهر قدیمی شانگهای است، بخش تاریخی و کهن این شهر می باشد که به دورش دیوار هایی برای حفاظت از شهر کشیده شده اند. قدمت ناناشی حداقل به 1000 سال قبل باز می شود و وظیفه دیوار محافظت از شهر در برابر متجاوزان و دزدان بود. با این وجود در حال حاضر دیوار چندانی باقی نمانده است. جاده های ریمن و ژونگوا موقعیت خودشان را همانند بسیاری از قلعه ها و کاخ های ناناشی حفظ نموده اند.

اگر قصد پیاده روی در ناناشی را دارید حتما اقدام به استخدام راهنمای انگلیسی زبان ساعتی نموده تا از داستان ها و تاریخ پشت هر ساختمان آگاهی یابید. با پیاده روی در این بخش در خصوص اعتقادات تائو و سنت های معنوی اطلاعات پیدا می کنید زیرا از خیابان های لیلونگ عبور می کنید و از نزدیک به تماشای رسوم چینی می نشینید. کمی بعد تر وارد باغ یو می شوید که مربوط به سلسله مینگ است. سپس معبد چنگ هونگ مائو را می بینید. این معبد به خانه خدای شهر نیز معروف است. در این ناحیه فروشگاه ها و رستوران های مختلفی وجود دارد که می تواند مکمل تجربه باستانی شما از شانگهای باشد.

باغ یو

یکی دیگر از قلعه ها و کاخ های مشهور شانگهای باغ یو می باشد. باغ یو در شمال شرقی منطقه ناناشی شایسته توجهی ویژه است. این باغ در سال 1559 ساخته شد و نام دیگر آن باغ شادی است. باغ یو دارای دو بخش بیرونی و داخلی است.مساحت این باغ 2 هکتار است و دارای 6 قسمت می باشد. 5 قسمت تالار سانسویی (Sansui)، اتاق وانهوا (Wanhua) یا شکوفه، تالار هوئیجینگ (Huijing)، تالار دینچون (Dianchun)، تالار یوهوا (Yuhua) جزء باغ خارجی هستند و باغ داخلی قسمت ششم این مجموعه دل انگیز است.

باغ خارجی دارای ساختمان هایی است که سقفشان نما منحصر به فرد و زیبایی دارد. نمای دیوارها نیز با نقوش اژدها پر شده است و رنگ های متعدد در کنار سبز بودن گیاهان فضایی شاعرانه و مجذوب نماینده را ارائه می دهد. در باغ داخلی، جاذبه های کوچک زیبا، سنگ های تزئینی، کوه های مینیاتوری، دیوارهای جدا شده از هم و حوضچه های کوچک وجود دارد. شما دیوانه عکاسی در اینجاخواهید شد.

[cn-suggest-posts sts= آنالیز دقیق و آشنایی با جاذبه های تاریخی شانگهای stl=https://deltaban.com/shanghai-historic-attractions/ sbs=خرید آنلاین بلیط هواپیما ماهان sbl=https://deltaban.com/flights/mahan-airline-tickets/]شانگهای

معبد لانگوا و پاگوا از کاخ های شانگهای

این معبد در پارکی زیبا در ناحیه جنوب غربی شانگهای قرار گرفته است. معبد لانگوا و پاگوا یکی از قدیمی ترین معابد به جای مانده در چین است. در این معبد مجسمه 40 متری از پاگوا با استفاده از چوب و آجر ساخته شده است. قدمت این معبد به سال 242 پس از میلاد باز می شود. این معبد و عبادتگاه مهم یکبار به طور کامل تخریب شد و طی سالیان مختلف بازسازی شد. ساختار فعلی معبد و چیزی که الان جهانگرد ها مشاهده می نمایند مربوط به قرن دهم است. این معبد هنوز هم محل عبادت و انجام فرایض مذهبی بوداییان است.

معبد لانگوا و پاگوا شامل 5 سالن می باشد. این 5 سالن عبارتند از: سالن میترا (میله دیان) که مجسمه بزرگ بودا در آن قرار گرفته است، سالن پادشاه آسمانی (تیان ونگ دیان) که مربوط به 4 پادشاه آسمانی است و سال بزرگ سایج مقدس (داسونگبائودیان) در این سالن مجسمه کوچکی از شمایل وی و یک زنگ مربوط به قرن 16 ام وجود دارد. بخش های دیگر شامل بزرگ زنگ می شوند که از زنگ بخش سایج مقدس نیز قدیمی تر است، 2 متر ارتفاع دارد و وزنش بیش از 5 تن است. این زنگ در سال 1382 ساخته شد و در این معبد نصب شد. هنوز هم در بعضی از مراسمات خاص از این زنگ استفاده می شود. بخش بعدی کتابخانه است که متون بسیار قدیمی از تاریخ معبد در آنها نوشته شده است.

[cn-suggest-posts sts=جوجیاجیائو | ونیز شانگهای stl=https://deltaban.com/attraction/jojiajiao-venice-shangha/ sbs=خرید آنلاین بلیط هواپیما sbl=https://deltaban.com/flights/]

معبد جیده بودا از کاخ های شانگهای

در ناحیه آنیوان لو شانگهای معبد زیبایی مربوط به آیین بودا به نام جیده بودا وجود دارد که دو مجسمه از او در آنجا قرار گرفته است. این مجسمه ها به وسیله راهب هیگوین از برمه به این منطقه آورده شدند. ساختمان فعلی این معبد در سال 1928 احداث شد و جایگزین معبد اصلی شد که در سال 1882 ساخته شده بود. این معبد دارای 3 سالن و 2 حیاط است. یکی از سالن ها به طور جداگانه مخصوص پادشاه آسمانی (تیان ونگ دیان) است، 4 مجسمه از 4 پادشاه آسمانی به همراه 2 پیکره از شاکیامونی در این سالن وجود دارند.

در سالن ونتانگ مین یکی از مجسمه ها در ارتفاع دو متری نسبت به سایرین نصب شده است. با این حال نکته جالب توجه، سالن زیبای قهرمان بزرگ است که با بودا در سن سه سالگی قرار گرفته است. یکی دیگر از معابد بودایی مهم، معبد جینگ آن در جاده غربی نانجینگ می باشد.

سفر به این مکان میتواند بسیار مجذوب نماینده و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو هتل نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

منبع: دلتابان
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1214

به "تورهای چین: زیباترین کاخ های شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: زیباترین کاخ های شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید