در مسابقات جهانی عیار خود را نشان دهید، نگاهتان المپیک پاریس باشد (تور ارزان فرانسه)

به گزارش خیمه نیوز، به اعتقاد رئیس فدراسیون کشتی مسابقات امید های دنیا برترین فرصت برای فرنگی کاران است تا عیار خود را به کادر فنی نشان دهند.

در مسابقات جهانی عیار خود را نشان دهید، نگاهتان المپیک پاریس باشد (تور ارزان فرانسه)

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در جمع ملی پوشان فرنگی کار گفت: تیم کشتی امید متشکل از کشتی گیران جوان و زیر 23 سال تیم بزرگسالان است و بیشتر کسانی که به این رقابت ها اعزام می شوند در رقابت های دنیای جوانان و بزرگسالان حضور داشته اند و سایر نفرات نیز به صورت کامل در اردو ها حضور داشته اند و جا دارد که به کادر فنی و شما یک خسته نباشید و خداقوت بگویم که تا اینجای کار آمده اید و مهیای حضور در رقابت های دنیای امید در کشور اسپانیا هستید.

دبیر توضیح داد: تا آخرین لحظات تعیین نبود که تیم امید اعزام می گردد یا نه و علت آن هم مشکل صدور ویزا بود که خدا را شکر با پیگیری هایی که به وسیله رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، وزیر محترم امور خارجه، مدیرکل ها و سایر همکاران ایشان در این وزارتخانه که به صورت ویژه انجام گرفت، این مشکل حل شد و به نظرم دوستانمان در وزارت امور خارجه در این مورد سنگ تمام گذاشتند و از تمامی کسانی که پیگیر حل این موضوع بودند تشکر می کنم.

وی گفت: فدراسیون کار خود که همان ایجاد فضا و بستر مناسب برای انجام تمرینات و بعلاوه پشتیبانی مناسب برای اعزام تیم های ملی بوده را انجام داده و حالا نوبت شما است که بروید و پرچم سه رنگ کشور عزیزمان را بالا برده و دل مردم را شاد کنید.

دبیر گفت: البته باید نگاهتان المپیک 2024 پاریس باشد. بیشتر شما ها در این رقابت ها سنی بین 20 تا 24 سال خواهید داشت و به نظر من برترین سن برای کسب مدال المپیک همین سن است.

وی ادامه داد: این اولین میدان حسن رنگرز به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان است و شما مورد سنجش قرار خواهید گرفت و برترین موقعیت است که عیار خود را به کادر فنی نشان دهید.

دبیر توضیح داد: بیشتر نفرات حاضر در تیم، اعضای تیم قهرمان دنیا در بلغارستان هستند و دیگر نفرات نیز از تیم ملی بزرگسالان به تیم امید اضافه شده اند که آن ها هم جزء نفرات مطرح و مدال دار هستند. قطعا شانس این را داریم که در هر 10 وزن صاحب مدال شویم و عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

رئیس فدارسیون کشتی در سرانجام اظهار داشت: برایتان آرزوی موفقیت می کنم، به خدا توکل کنید و با تمام وجودتان کشتی بگیرید تا باعث خوشحالی مردم عزیز کشورمان شویم.

با پیگیری های به عمل آمده از سوی فدراسیون کشتی، ویزا فرنگی کاران برای حضور در رقابت های دنیای زیر 23 سال اسپانیا صادر شد، اما آزادکاران همچنان در انتظار صادر شدن ویزا خود هستند.

خبرنگاران ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مهر 1401 بروزرسانی: 22 مهر 1401 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1459

به "در مسابقات جهانی عیار خود را نشان دهید، نگاهتان المپیک پاریس باشد (تور ارزان فرانسه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در مسابقات جهانی عیار خود را نشان دهید، نگاهتان المپیک پاریس باشد (تور ارزان فرانسه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید