درمان مبتنی بر واقعیت افزوده برای بچه ها مبتلا به اوتیسم تایید می شود؟

به گزارش خیمه نیوز، محققان دانشگاه استنفورد در حال کار روی هدست واقعیت افزوده (AR) هستند تا ببینند این نوع هدست چه تاثیری روی اوتیسم دارد. آن ها برای کمک به بچه های مبتلا به اوتیسم از عینک های هوشمند نیز استفاده می کنند.

درمان مبتنی بر واقعیت افزوده برای بچه ها مبتلا به اوتیسم تایید می شود؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ایده این است که به افراد در طیف اوتیسم کمک شود تا احساساتی را که در چهره های اطرافشان وجود دارد شناسایی کنند. کاربران همچنین می توانند یک نشانه صوتی را به شکل صوتی شناسایی کنند که احساسی را که از طریق بلندگو های منتقل کننده در داخل عینک ارسال می شود، شناسایی کنند (که فقط آن ها می توانند بشنوند). عینک می تواند احساساتی از جمله خوشبختی، عصبانیت، تعجب، غم، ترس و موارد دیگر را شناسایی کند.

در یک سرمقاله جدید که برای IEEE Spectrum نوشته شده است، محققان می نویسند: به دلیل عدم تعادل فزاینده بین تعداد بچه هایی که به مراقبت نیاز دارند و تعداد متخصصانی که قادر به ارائه درمان هستند، ما معتقدیم که پزشکان باید به دنبال راهکار هایی باشند که بتوانند سطح درمان را افزایش دهند. ما فکر می کنیم که جمع آوری داده ها، نظارت و درمان ابزار مورد نیاز برای کمک به همه این بچه ها است.

طبق این مقاله، این فناوری در حال دستیابی به تصویب از سوی سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) است. بسکمک از بچه ها مبلا به اوتیسم در برقراری ارتباط با مشکل مواجهند در نتیجه با این روش می توان امیدوار بود بچه ها اوتیسم بتواند با دیگران بهتر ارتباط برقرار کرده و خواسته های خود را مطرح کنند.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 229

به "درمان مبتنی بر واقعیت افزوده برای بچه ها مبتلا به اوتیسم تایید می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درمان مبتنی بر واقعیت افزوده برای بچه ها مبتلا به اوتیسم تایید می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید