خبرنگاران جشنواره تئاتر تهران با اجرای 3 نمایش از امروز آغاز به کار کرد

به گزارش خیمه نیوز، تهران-خبرنگاران- بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران از امروز-22 آذر- با سه اجرا که نمایش آن برای شهروندان به صورت مجازی است، آغاز به کار کرد.

خبرنگاران جشنواره تئاتر تهران با اجرای 3 نمایش از امروز آغاز به کار کرد

به گزارش روز شنبه خبرنگاران، همزمان با آغاز بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران از امروز 22 آذر ماه، سه نمایش در این جشنواره به اجرا درآمد و از شبکه آپارات به طور رایگان برای شهروندان پخش شد.

اجرای نمایش ماشین نشین ها

نمایش ماشین نشین ها به نویسندگی و کارگردانی علی خودسیانی از شهرستان رباط کریم در سالن محموداستادمحمد پردیس تئاتر تهران در حضور داوران و بدون تماشاچی اجرا شد.

این نمایش با بازیگری امیررضا اکبری و الهه خوش قامت و با موضوع اجتماعی است.

این نمایش داستان زنی است که همسر راننده تریلی است و دوران بارداریش دو سال و شش ماه طول کشیده است.

نویسنده و کارگردان نمایش از سال 1360 به کار هنری مشغول و نویسندگی در تلویزیون، رادیو، سینما و در حال حاضر مسؤولیت انجمن هنرهای نمایشی رباط کریم را بعهده دارد.

اجرای نمایش آتش نشان ها

بر اساس این گزارش، نمایش آتش نشان ها نیز، امروز و همزمان با نخستین روز بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان به اجرا در آمد.

نمایش آتش نشان ها به نویسندگی و کارگردانی رسول حق شناس از شهرستان ورامین در سالن علی نصیریان پردیس تئاتر تهران، ساعت 16 در حضور داوران و بدون تماشاچی اجرا شد.

این نمایش با بازیگری سمیه کیادربندسری، حنانه فتح الهی، پوریا عابدی، مهران تقوی، حمید شهر بیگی و رضا فرحی و با موضوع اجتماعی است.

این نمایش داستان آتش نشانانی است که در هنگام اطفا حریق ساختمانی، در دخمه ای گرفتار می شوند.

نویسنده و کارگردان نمایش، 25 سال مشغول به کار نمایش است و شرکت در جشنواره های فجر، کودک و نوجوان همدان و مریوان و جشنواره مقاومت را در کارنامه دارد.

اجرای نمایش پرواز c130

نمایش پرواز c130 سومین اثری بود که امروز در حضور داوران جشنواره اجرا شد.

نمایش پرواز c130 به نویسندگی و کارگردانی محمدمهدی پازوکی از شهرستان پاکدشت در سالن محمود استادمحمد پردیس تئاتر تهران، ساعت 18 در حضور داوران و بدون تماشاچی اجرا شد.

این نمایش با بازیگری بهزاد فراهانی، محمد مهدی پازوکی، مسعود احمدی و امید رحمتی با موضوع دفاع مقدس است که دلاوری های رزمندگان غیور کشورمان را در هشت سال دفاع مقدس و عملیات ثامن الائمه که موجب شکستن حصر آبادان شد را روایت می کند.

بر اساس این گزارش؛ تمام نمایش های بیست وپنجمین جشنواره تئاتر استان تهران، با اندکی تأخیر در بستر آپارات به طور رایگان برای عموم پخش می شود.

به گزارش خبرنگاران، این جشنواره تا 26 آذرماه ادامه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 684

به "خبرنگاران جشنواره تئاتر تهران با اجرای 3 نمایش از امروز آغاز به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جشنواره تئاتر تهران با اجرای 3 نمایش از امروز آغاز به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید