حمله شدید فغانی به اصفهانیان؛ فاجعه بود!

به گزارش خیمه نیوز، داور بین المللی ایران از رئیس سابق کمیته داوران به شدت گلایه کرد.

حمله شدید فغانی به اصفهانیان؛ فاجعه بود!

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا فغانی و فریدون اصفهانیان رئیس سابق کمیته داوران ارتباط خوبی نداشتند. حتی بار ها این بحث مطرح شد که نام فغانی قرار است از لیست داوران بین المللی ایران حذف شود. فصل گذشته به خاطر حضور 150 داور در لیست داوران، لیگ به جنجال کشیده شد، چون اشتباهات عجیب و غریب و زیاد بود. امسال، اما تعداد نام ها در لیست داوران به عدد 90 رسیده است.

فغانی در واکنش به این اتفاق ها می گوید: آقای اصفهانیان متاسفانه با عملکردش در بحث داوری فاجعه به بار آورد. تمام حرف و حدیث ها برای دوره وی بود. ظاهرا تا قبل از اینکه حکم آقای افشاریان صادر شود، باز هم در پی این بود که رئیس کمیته داوران شود. جالب است مقابل فدراسیون به خبرنگاران گفت موظف نیستم جواب شما را بدهم. یعنی کسی که جوابگوی مدیریتش نیست، می خواست دوباره در راس داوری کشور حاضر شود.

او ادامه می دهد: الان تیم مدیریتی نو آمده و داوران محدود شده است. ان شاالله برای آینده تعداد به حدی برسد که همه در لیگ دسته اول و لیگ برتر با هم رقابت کنند. در استرالیا 15-14 داور هستیم که 5 داور به صورت ثابت کار می کنیم و هر هفته قضاوت می کنیم. اگر ما در سفر باشیم یا در خارج از کشور حضور داشته باشیم، نفرات دیگر اضافه می شوند.

فغانی همچنین درباره کمک داور ویدئویی می گوید: مسئولان ما پیش از این خیلی مصمم بود که این سیستم را وارد کنند، ولی روز گذشته که به ورزشگاه رفتم، متوجه شدم داوران سیستم رادیویی هم ندارند. 3 فرد نخبه داوری، افشاریان، سخندان و کارانی فر الان در فدراسیون سمت دارند. امیدوارم این نفرات کمک کنند تا این سیستم وارد ایران شود.

منبع: فرارو
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: kheimehnews.ir شناسه مطلب: 1209

به "حمله شدید فغانی به اصفهانیان؛ فاجعه بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله شدید فغانی به اصفهانیان؛ فاجعه بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید